نماد سایت مجله سلامتی ایران

حکایت پر رمز و راز زندگی شهدا زمینه‌ساز پویایی مسیر آنان است

"مقابله با سارقان" اولویت امسال پلیس است/ پیگیر اجرای طرح "پلیس هوشمند" هستیم

شهدا, شیعه, کربلا

مجله سلامتی ایران/کردستان فرمانده فراجا گفت: حکایت پر رمز و راز زندگی شهدا موجب پویایی و مانایی و زنده بودن همیشه مسیر آنان در جهان هستی خواهد شد.

سردار احمدرضا رادان، امروز(۲۵ اردیبهشت‌ماه)در یادواره ۲۱۵۶ شهید مهاجر و انصار فرماندهی انتظامی استان کردستان، با اشاره به اینکه شهدای انقلاب اسلامی بر مسیر ابا عبدالله الحسین بوده و هستند، اظهار کرد: یاد شهدای کربلا و شهدای انقلاب و مقاومت همچنان زنده خواهد ماند.

وطی افزود: شهدا در دوران زندگی و شهادت خود منشأ نور بودند بعد از شهادت نیز همچنان نورافشانی می‌کنند.

وی افزود: حکایت پر رمز و راز زندگی شهدا موجب پویایی و مانایی و زنده بودن همیشه مسیر آنان در جهان هستی خواهد شد.

وی با اشاره به تداعی نام و یاد شهدای همرزمش در این یادواره شهدا بیان کرد: وقتی وارد این مجلس شدم تصاویر شهدایی را دیدم که با خیلی از آنها افتخار همراهی و همرزمی را داشتم در زمان طی طریق در سنندج رشته همه آنچه دشمنان در ذهن داشتند، پنبه شد.

سردار رادان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای استان کردستان، ادامه داد: یکی از شاخص‌های اخلاقی شهدا این است که هم جان می‌دهند و هم به دیگران جان می‌بخشند.

وی در ادامه گفت: آوزاه حریت و آزادگی پیشمرگان کرد مسلمان و رزمندگان اسلام برای همیشه در تاریخ ماندگار خواهد ماند.

فرمانده فراجا، کردستان را یادآور روزهای مقاومت دانست و اظهار کرد: ارتفاعات سربه فلک کشیده و پربرف کردستان در برابر اراده رزمندگان دوران دفاع مقدس سر تعظیم فرود آورد.

وی افزود: رزمندگان کردستان همواره در دو گام جنگ با طبیعت و جنگ با دشمن می‌جنگیدند و دشمنان پست ایران اسلامی در آن زمان ثابت کردند، از ابنا داعشیان هستند.

سردار رادان با اشاره به اینکه دشمن در دوران دفاع مقدس همان عملکرد داعش در حق مردم بی‌گناه را، در حق مردم این کشور از خود نشان دادند، افزود: هیچگاه فراموش نمی‌کنیم که ماموستای ما را بین قرآن‌ها سوزانده شدند و رزمندگان را در دیگ‌های آب جوشاندند.

وی تصریح کرد: ذلیلی، زبونی و نوکری بی‌اختیار ویژگی دشمنان ایران اسلامی است دشمنی که روزگاری در برابر سخیف‌ترین آدم‌ها کرنش کرد و در برابر کثیف‌ترین آدم‌ها سر تعظیم فرود می‌آورد.

فرمانده فراجا عنوان کرد: سربازان انقلاب اسلامی با اراده آهنین خود و در جاده سقز – بانه آنچنان دشمنان را عقب راندند که تا قیامت در خاطره و ذهن دشمن باقی خواهد ماند.

وی اعلام کرد: پیشمرگان مسلمان کرد چراغ مسیر ما شدند تا بتوانیم در تمامی منطقه کردستان قدم برداریم.

سردار رادان بیان کرد: دشمن سعی داشت درگیری اول انقلاب در کردستان را درگیری شیعه و سنی و فارس و کرد قلمداد کند و پیشمرگان مسلمان کرد ثابت کردند که ما با کفر می‌جنگیم نه با کرد.

وی افزود: شیعه و سنی در کردستان در کنار هم در یک سنگر به شهادت رسیدند و نشان دادند که شیعه و سنی از هم جدا نیستند.

سردار رادان با بیان اینکه در دوران دفاع مقدس در کردستان به میزان شهدای بومی، شهدای مهاجر هم تشییع می‌شد، یادآور شد: امروز به برکت انقلاب اسلامی مناطق عملیاتی، زیارتگاه مردم سراسر کشور و کاروان‌های راهیان نور شده است.

سردار راداران گفت: تشعشع و اثر وجودی شهید به رفیق و خانواده او می‌رسد پدر و مادر شهید افتخار می‌کنند که مدال افتخار پدر و مادر بودن شهید را به سینه بزنند.

وی با بیان اینکه اثر وجودی شهید در همسر و فرزندان و خواهران و برادرانش قرار می‌گیرد، گفت: هر کس در این مکتب و راه قرار گیرد و در این مسیر سر به سینه اطاعت از ولی امر خود بگذارد عاقبتش اگر باشد شهادت است.

فرمانده فراجا اضافه کرد: شهید همیشه وجود دارد و انگار همواره با مادر و فرزند و همسر خود ارتباطات برقرار می‌کند.

وی اذعان کرد: مهاجر و انصار در کردستان ثابت کردند که جز اولین رزمندگان با بصیرت هستند چرا که در نبرد داخلی عنصر و پیرایه بصیرت تعیین کننده است و آنها از همان روز نشان دادند چراکه پشت سر امام خود قرار گرفتند.

فرمانده فراجا در پایان یادآور شد: امروز با شهدا عهد و پیمان می‌بندیم که حافظ آرامش و جان خانواده عزیز آنها خواهیم بود.

انتهای پیام 

خروج از نسخه موبایل