نماد سایت مجله سلامتی ایران

جو آرام و ترافیک روان در اکثر جاده‌های کشور/ ترافیک پرحجم در یک مقطع از چالوس

جو آرام و ترافیک روان در اکثر جاده‌های کشور/ ترافیک پرحجم در یک مقطع از چالوس

ترافیک, تلفن, جاده چالوس

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا از تردد روان در اکثر جاده‌های کشور خبر داد.

سرهنگ احمد شیرانی در گفت‌وگو با مجله سلامتی ایران، درباره وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور گفـت: برابر آخرین گزارش‌های دریافتی از مراکز کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی در سراسر کشور، درحال حاضر ترافیک در اکثر جاده‌های کشور به شکل روان گزارش شده است. تنها در محدوده سد امیرکبیر در مسیر جنوب به شمال جاده چالوس شاهد ترافیک نیمه‌سنگین اما روان هستیم.

وی ادامه داد:‌ طبق پیش‌بینی‌های ما از بعد از ظهر امروز شاهد افزایش نسبی حجم ترافیک در برخی از معابر مانند آزادراه قزوین – کرج و کرج – تهران خواهیم بود که البته به نظر نمی‌رسد که منجر به ترافیک سنگین شود.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا درباره وضعیت جوی جاده‌های کشور نیز گفت: وضعیت جوی تمامی جاده‌های کشور در حال حاضر مناسب گزارش شده و هیچ مشکلی در این خصوص وجود ندارد. اما با توجه به نزدیک شدن به فصل بارش‌ها لازم است رانندگان به‌طورکلی آمادگی مواجهه با بارندگی در جاده‌ها را داشته باشند. در این شرایط باید فاصله طولی مناسب با خودروی مقابل رعایت شود و رانندگان با دقت بیشتر و سرعت مطمئنه رانندگی کنند.

شیرانی درباره محورهای دارای انسداد یا ممنوعیت تردد نیز گفت:‌ محور قدیم خرم آباد – پلدختر تا اطلاع بعدی مسدود بوده و تردد از مسیر جایگزین آزادراه خرم آباد – پل زال و محور خرم آباد – کوهدشت انجام می‌شود. همچنین محور بدره – دره شهر نیز تا اطلاع بعدی مسدود است. 

وی با اعلام شماره تلفن ۱۲۰ از رانندگان و مسافران خواست که پیش از شروع سفر با این شماره تماس گرفته و از وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور اطلاع پیدا کنند تا بتوانند مناسب‌ترین مسیر و زمان را برای رسیدن به مقصد انتخاب کنند.

انتهای پیام

خروج از نسخه موبایل