نماد سایت مجله سلامتی ایران

تور پاریس؛ شهری فراموش نشدنی!

به عنوان دومین قاره بزرگ، تصمیم گیری در مورد کجا در آفریقا می تواند چالش برانگیز باشد. به همین دلیل، انتخاب تور آفریقا مناسب می تواند به شما کمک کند. چیزهای زیادی برای دیدن وجود دارد که انجام همه آن در یک سفر غیرممکن است. این مقاله به شما کمک می‌کند تصمیم بگیرید که کدام مکان‌ها در آفریقا را در برنامه‌ریزی سفر خود اولویت‌بندی کنید، همین طور به تور سریلانکا و مکان های آنجا و تور پاریس و دیدنی های پاریس می پردازد.

تور آفریقا

آبشار ویکتوریا، زیمباوه و زامبیا را تجربه کنید

در فصول بارانی، زمانی که حجم آب زیاد است، از آبشار ویکتوریا دیدن کنید و متوجه خواهید شد که چرا مردم محلی این آبشار چشمگیر را «دودی که رعد می‌زند» می‌نامند. صدای هجوم آب روی صخره قبل از افتادن در استخری به ارتفاع بیش از 300 فوت به نظر می رسد مانند غلتک رعد و برق، و غباری که دوباره بیرون می زند شبیه دود غلیظ است. این منظره چشمگیر است. برای رسیدن باید به گونه ای برنامه ریزی کنید که بتوانید در تور آفریقا از آب و هوای جذاب لذت ببرید.

آبشار ویکتوریا که به عنوان میراث جهانی یونسکو محافظت می شود، بر روی رودخانه قدرتمند زامبزی قرار دارد و مرز بین زیمبابوه و زامبیا را ایجاد می کند. این آبشار نه تنها به دلیل افت چشمگیرش، بلکه از نظر طولش نیز چشمگیر است، که در حین سقوط، پرده ای از آب به طول 1.7 کیلومتر ایجاد می کند. برای مشاهده کامل بهترین منظره از آبشار، می‌خواهید سمت زیمبابوه را کاوش کنید، جایی که می‌توانید یک مسیر پیاده‌روی را دنبال کنید (انتظار می‌رود زمانی که حجم آب زیاد است خیس شوید) تا دیدگاه‌های مختلف.

در سمت زامبیا، می‌توانید به خود آبشارها بسیار نزدیک شوید و اگر به اندازه کافی شجاع هستید، حتی در استخر شیطان، که به معنای واقعی کلمه در بالای آبشارها قرار دارد، قبل از اینکه به پایین، پایین و پایین بیفتند، شیرجه بزنید. هر دو طرف گزینه های اقامت و همچنین رستوران دارند.

در سوکس در مراکش، مراکش سرگردان باشید

مراکش زیبا در مراکش یک معرفی عالی برای این کشور شگفت انگیز شمال آفریقا است که در واقع می توان از طریق یک کشتی شبانه از جنوب اسپانیا به آن دسترسی داشت.مراکش در غرب مراکش واقع شده و چهارمین شهر و خانه بزرگ این کشور است. قدمت مدینه محصور در اینجا به امپراتوری بربر می رسد. یک روز را به سرگردانی در خیابان‌های پیچ و خم‌مانند آن بگذرانید که مملو از بازارها (بازار) است و همه چیز از ادویه‌جات گرفته تا جواهرات گرفته تا لباس‌های سنتی و دمپایی‌های رنگارنگ می‌فروشند. مسجد کوتوبیا با مناره موریانی که بخشی از خط افق شهر است، یکی از برترین جاذبه‌های مراکش است که قدمت آن به قرن دوازدهم بازمی‌گردد. برای داشتن چشم اندازی متفاوت از این شهر پر جنب و جوش، آشفته و بسیار دوست داشتنی، یک بالن سواری برای صبح زود رزرو کنید. هنگامی که بر فراز مراکش شناور می شوید، خورشید را تماشا خواهید کرد که پشت بام ها را به آتش می کشد.

تور سریلانکا

قله آدامز سایت میراث جهانی یونسکو

مقصد بعدی یکی از مسحورکننده‌ترین مکان‌های گردشگری سریلانکا است و به قله آدم معروف است. قله آدم یکی از زیباترین مکان های سریلانکا است. شب ها از شیب ها بالا بروید تا طلوع خورشید خیره کننده ای را در سپیده دم تماشا کنید که فراموش کردن آن سخت است.

در تور سریلانکا امکان این را دارید که ذائقه خود را درباره غذاهای این کشور بسنجید و همزمان نحوه پخت آنها را یاد بگیرید. کلاس‌های آشپزی در حدود 2 ساعت طول می‌کشند و بسیار سرگرم‌کننده و خاطره‌انگیز هستند.

یکی از نقاط مهم تنوع زیستی و میراث جهانی یونسکو، انطباق با مناظر دیدنی قله آدامز در کل سریلانکا دشوار است و آن را به یکی از بهترین مکان های توریستی سریلانکا تبدیل می کند. نام این مکان منحصر به فرد است و مقصد نیز منحصر به فرد است. این مکان در سریلانکای میانی قرار دارد و آن چیزی که به آن معروف است سری پادا نام دارد. سری پادا اساساً به عنوان ردپای بودا در نظر گرفته می شود.

این به شکل ایجاد سنگ در کوه بالاست. جدا از این اهمیت معنوی و مذهبی، این مکان به خاطر زیبایی که سرسبزی زنده به آن بخشیده است، شهرت دارد. در کنار آن، اگر به بالای قله بروید، مناظر واقعا شگفت انگیزی از اطراف را خواهید دید. بنابراین، دشواری‌های کوچکی که باید متحمل شوید، برای نوع تجربه‌ای که مکان به شما می‌دهد ارزش دارد.

تور پاریس

تور پاریس به عنوان بی نظیرترین سفرهای اروپایی به شمار می رود که اغلب افراد زیادی یک بار حداقل آن را در زندگی خود تجربه می کند.

جردین دو لوکزامبورگ

پارک لوکزامبورگ که در ساحل سمت چپ رودخانه سن قرار دارد، مکانی زیبا برای بازدید در پاریس است. این مکان جذابیت خاص خود را دارد که هرگز نمی تواند بازدیدکنندگان خود را تحت تأثیر قرار دهد. اگر مشتاق مناظر زیبا هستید، پس اینجا بهترین مکان است. این مکان برای یک پیک نیک خانوادگی ایده آل است. محیط سرسبز این مکان بهترین راه برای استراحت از زندگی شلوغ شهر است. زیبایی بی‌نظیر این مکان باعث می‌شود شما را از زندگی شلوغ و شلوغ شهری رهایی بخشد. اگر می خواهید یک بعد از ظهر دلپذیر را در کنار عزیزان خود سپری کنید، می توانید به خوبی از این مکان دیدن کنید. در داخل پارک کاخ لوکزامبورگ قرار دارد که ارزش دیدن را دارد. به طور کلی، اینجا مکانی عالی برای گذراندن اوقاتی با کیفیت با خانواده است.

سن ژرمن دپرس

این مکان بیش از حد در کنار رودخانه سن واقع شده است. این محله پاریسی عمدتاً به‌خاطر گالری‌ها، فروشگاه‌های لوکس، کافه‌های مد روز، و رستوران‌هایش معروف است. این مکان چیزهای زیادی برای ارائه دارد. اگر قصد بازدید از این مکان را دارید، مطمئن شوید که یک روز کامل را در اینجا سپری می کنید. شما می توانید چیزهای زیادی را در این منطقه کشف کنید. شما می توانید پس از ساعت های طولانی کاوش، اوقات خوشی را در یکی از کافه ها یا رستوران های این منطقه سپری کنید. همچنین باید به بازدیدکنندگان اطلاع داده شود که این مکان به خاطر زندگی شبانه پر رونق خود نیز مشهور است. بنابراین اگر می خواهید یک شب به یاد ماندنی در پاریس داشته باشید، اینجا بهترین مکان است. به طور خلاصه، این یکی از مکان های دیدنی در شهر پاریس است.

منبع مطلب : مجله آژانس گردشگری نوید گشت (https://navidgasht.com)

خروج از نسخه موبایل