نماد سایت مجله سلامتی ایران

تنظیم کولر گازی ال جی برای زمستان

خنکی مطبوع کولر گازی یکی لذت‌بخش‌ترین چیزهایی است که می‌توان در فصل گرما به آن فکر کرد. این دستگاه‌ها امکانات بسیار مفیدی برای خنک نگه داشتن هوای محیط خانه مطابق سلیقه ما دارند. با این وجود کاربرد آن‌ها صرفاً به این مورد محدود نمی‌شود. بسیاری از مدل‌های اسپلیت در کنار قابلیت خنک کنندگی، امکان تولید گرما را نیز در خود دارند؛ اما تنظیم اسپلیت برای زمستان موضوعی است که بسیاری از ما با آن آشنا نیستیم. با ما باشید تا به بررسی سوال چگونه اسپلیت را روی گرما تنظیم کنیم بپردازیم.

Adjusting the LG air conditioner for winter

استفاده از حالت گرمایش در کولر گازی چه مزایا و معایبی دارد؟

پیش از این که به سراغ روش تنظیم اسپلیت برای زمستان با برندهای مختلف برویم، بهتر است کمی در مورد حالت گرمادهی اسپلیت صحبت کنیم. حالت زمستان یا گرمایش کولر گازی به شما این امکان را می‌دهد در فصل‌های سرد سال محیط خانه یا محل کار خود را به دمای متعادل برسانید. استفاده از این قابلیت مزایای زیادی دارد و البته دارای معایبی نیز هست. در درجه اول، گرمایش کولر گازی بسیار بی‌خطر است. استفاده از این قابلیت نه احتمال آتش‌سوزی دارد و نه گازگرفتگی؛ برای همین از بخاری‌های گازی ایمن‌تر است.

سرعت گرمایش در اسپلیت هم مزیت دیگر این دستگاه‌ها است. در کولرهای گازی باد گرم با استفاده از فن به سمت بیرون پرتاب می‌شود. برای همین بسیار سریع‌تر خانه را گرم می‌کنند. قابلیت‌های هوشمندی مثل تایمر و تنظیم دقیق دما هم جزو دیگر مزیت‌های تنظیم اسپلیت برای زمستان هستند.با وجود این مزیت‌ها، هزینه استفاده از گرمایش کولر گازی، بیشتر از بخاری است. علاوه بر این دمای اسپلیت را بر خلاف بخاری‌های گازی فقط در بازه محدودی می‌توان تنظیم کرد.

قیمت اسپلیت 24000 جنرال

به عوامل مختلفی از جمله مدل، سال تولید، نوع کاربری (سرد و گرم یا فقط سرد) و فروشگاه عرضه کننده بستگی دارد. با این حال، به طور کلی می‌توان گفت که قیمت این اسپلیت بین 7 تا 10 میلیون تومان است.

برخی از مدل‌های محبوب اسپلیت 24000 جنرال:

نکاتی برای خرید و قیمت اسپلیت ۲۴۰۰۰ جنرال:

نحوه تنظیم اسپلیت برای زمستان

سازوکار گرمایش کولرهای گازی برندهای مختلف تا حد زیادی مشابه یکدیگر است. با این حال چون هر کدام از آن‌ها از ریموت کنترل متفاوتی استفاده می‌کنند، روش تنظیم گرما در مورد هر برند را به صورت جداگانه توضیح می‌دهیم.

چگونه کولر گازی گری را روی گرما تنظیم کنیم؟

جهت تنظیم اسپلیت برای زمستان برند گری باید مراحل زیر را به ترتیب دنبال کنید:

چگونه اسپلیت ال جی را روی گرما تنظیم کنیم؟

اگر کولر گازی شما از برند ال جی است، جهت تنظیم اسپلیت برای زمستان از این دستورالعمل استفاده کنید:

چگونه اسپلیت جنرال را روی گرما تنظیم کنیم؟

تنظیم اسپلیت برای زمستان در مورد برند جنرال به روش زیر انجام می‌شود:

چگونه اسپلیت جنرال مکس را روی گرما تنظیم کنیم؟

تنظیم اسپلیت برای زمستان در مورد کولرهای جنرال مکس هم روش آسانی دارد. برای این کار مراحل زیر را به ترتیب طی کنید:

چگونه اسپلیت هایسنس را روی گرما تنظیم کنیم؟

برخی از مدل‌های اسپلیت هایسنس قابلیت تنظیم اسپلیت برای زمستان را دارند. اگر کولر شما هم چنین قابلیتی دارد، برای تنظیم حالت گرمایش به این شیوه عمل کنید:

کلام آخر

برخی از مدل‌های کولرهای گازی در کنار عملکرد سرمایشی قابلیت گرم کردن را هم در خود دارند. این ویژگی مزایای مختلفی نسبت به استفاده از بخاری‌های سنتی دارد. برای همین با رسیدن فصول سرد سال افراد زیادی به دنبال تنظیم اسپلیت برای زمستان هستند. عملکرد گرمادهی کولر گازی در برندها و مدل‌های مختلف اسپلیت تا حد زیادی مشابه یکدیگر است. با این وجود چون این محصولات از ریموت‌های مختلف با طراحی متفاوت استفاده می‌کنند، برای تنظیم حالت گرما بهتر است از دستورالعمل خاص همان برند بهره گرفت.

خروج از نسخه موبایل