علمی و پزشکی

تمرینات بدنی مفید برای تسکین درد آرتریت

آرتریت کار را برای افراد دشوار می کند، به خصوص زمانی که درد مفاصل آن ها به حدی شدید است که حتی نمی توانند کارهای روزانه خود را انجام دهند.

به گزارش مجله سلامتی ایران، ارائه ورزش و فعالیت بدنی به بیماران مبتلا به آرتریت ممکن است متناقض به نظر برسد، اما برای سلامت جسمی و روانی آنها مفید است. از تقویت عضلات اطراف مفاصل گرفته تا بهبود تحرک، تمرینات مفصلی مناسب می تواند برای افرادی که از بیماری های خودایمنی رنج می برند بسیار مفید باشد. ورزش برای سلامت روان نیز مفید است.

هندوستان تایمز شامل حرکات ورزشی است که در تسکین درد آرتریت موثر است. این تمرینات را می توان با شدت متوسط ​​شروع کرد و به تدریج بر شدت آن افزود:

پیاده روی: پیاده روی یک ورزش ساده و آسان است. این تمرین مخصوصا برای کسانی که درد زانو و کمر دارند مفید است. می توانید با راه رفتن روی سطح صاف و صاف شروع کنید و به تدریج به سمت سطوح ناهموار و شیب دار حرکت کنید.

یوگا: یوگا راهی عالی برای انجام تمرینات کششی است. تمرینات کششی می تواند به تسکین درد مفاصل در چندین ناحیه از جمله زانو و کمر کمک کند. می توانید با تمریناتی که راحت هستند شروع کنید و به تدریج شدت آنها را افزایش دهید. قبل از شروع حرکات کششی لازم است بدن را گرم کنید و هر تمرین را دو تا سه بار تکرار کنید.

پیلاتس: پیلاتس اغلب از ضربه زیاد، توان خروجی بالا و بارگذاری سنگین عضلات و اسکلتی جلوگیری می کند. این رویکرد بر عضلاتی تمرکز می کند که تعادل و تحرک را بهبود می بخشند. پیلاتس اغلب از ضربه زیاد، توان خروجی بالا و بارگذاری سنگین عضلات و اسکلتی جلوگیری می کند.

خبر مرتبط:  چگونه از فرسودگی شغلی خلاص شویم؟

دوچرخه سواری: دوچرخه سواری یک ورزش با شدت متوسط ​​است و برای بهبود سلامت قلب و عروق عالی است. مراقبت از سلامت قلب و عروق به ویژه در افراد مبتلا به آرتریت روماتوئید مهم است.

تمرینات قدرتی: تمرینات قدرتی ترکیبی از تمرینات با شدت متوسط ​​و زیاد است که علائم آرتریت را هدف قرار می دهد. تمرینات قدرتی به افزایش ظرفیت بی هوازی، کاهش درد آرتریت و حفظ وزن کمک می کند. به طور کلی، تمرینات قدرتی به جلوگیری از عوارض ناشی از ساعت های طولانی بی تحرکی در طول روز کمک می کند.

انتهای پیام/