نماد سایت مجله سلامتی ایران

تفاوت بین بوستر پمپ و پمپ فشار

انرژی, انرژی خورشیدی, ایران

بوستر پمپ برای بهبود جریان یا فشار سیالات و مایعات استفاده می شود، اما انواع مختلفی از پمپ های تقویت کننده وجود دارد. در زیر به تقویت کننده پمپ آب و تفاوت آن با پمپ فشار و همچنین مروری بر تقویت کننده پمپ آتش نشانی می پردازیم.
تقویت کننده پمپ آبرسانی
گاهی اوقات افراد هنگام پمپاژ آب به دلیل معیوب بودن سیستم بوستر پمپ آب با مشکلات زیادی مواجه می شوند. موتورهای آب و پمپ های آب مختلفی وجود دارند که آب را به شیرهای شما می رسانند. دو بهترین سیستم پمپاژ آب، پمپ های تقویت کننده و پمپ های فشار هستند که فشار ثابت آب را در خانه شما تامین می کنند. یکی از بهترین بوستر پمپ های موجود در بازار ایران بوستر پمپ پایا شاران می باشد. برای خرید یک بوستر پمپ مطمئن با این شرکت تماس بگیرید.

بوستر پمپ آبرسانی فشار چیست؟
مقایسه بوستر پمپ و پمپ فشار
برای به حداقل رساندن مشکلات مکش آب، یکی از اینها را نصب کنید تا بهترین جریان آب را داشته باشید. بدیهی است که انتخاب پمپ مناسب برای سیستم آب شما می تواند دشوار باشد. هر دو پمپ تقویت کننده و پمپ فشار برای جریان یکنواخت آب به دوش و لوله ها خوب هستند. برای اینکه واقعاً تفاوت بین این دو پمپ را بدانید، باید بدانید که واقعاً چگونه کار می کنند.
مکانیسم کار تقویت کننده پمپ آبرسانی
قبل از نصب بوستر پمپ، مهم است که بدانید چگونه کار می کند تا بتوانید آن را مطابق با آن نصب کنید. بوستر پمپ یک دستگاه اتوماتیک با نیروی گریز از مرکز برای پمپاژ آب به میزان مناسب در یک زمان است. دارای پیچ های بیشتری است که فشار آب را برای افزایش جریان آب افزایش می دهد. موتورهای پمپ دارای فن هایی هستند که سریعتر می چرخند که باعث بهبود فشار آب و افزایش جریان آن می شود. برای اطلاعات بیشتر به وب سایت آمپرال مراجعه کنید.

مزایا و کاربرد بوستر پمپ ابارا
فشار بوستر پمپ آبرسانی به قدری خوب است که آب لوله کشی شما را به راحتی و با قدرت کامل تحویل می دهد. یک بوستر پمپ به راحتی آب را با فشار کامل و به مکان مناسب تحویل می دهد. در سایر سیستم های پمپاژ آب اغلب اتفاق می افتد که آب اصطکاک خود را از دست می دهد و به محل مورد نظر نمی رسد و یا فشار آن در اثر نیروی پمپاژ نادرست کاهش می یابد. هنگامی که بوستر در پمپ آب است، آب با فشار کامل به محل مناسب می رسد بدون اینکه اصطکاک یا جریان خود را از دست بدهد. یک بوستر پمپ جریان آب را با استفاده از یک پروانه چرخان که انرژی را بازیابی می کند و آب را به سرعت تحویل می دهد، حفظ می کند. آب را به زور از مخزن می مکد و با فشار زیاد به شیر شما می رساند.
اجزای تقویت کننده پمپ تامین آب
پروانه
در دستگاه mjit فشار یا جریان
دستگاه
ورودی و خروجی
مکانیسم کار برای پمپ فشار
پمپ فشار آب مشابه پمپ تقویت کننده عمل می کند زیرا آب را تحت فشار بالا به دوش ها، شیرها و شیرهای آب در خانه شما می رساند. پمپ فشار یک پمپ داخلی است که آب را با فشار بالا به محل مورد نظر منتقل می کند. پمپ موجود آب را مجبور می کند تا با نیرو و جریان به شیر آب برسد. یک پمپ فشار حاوی یک بالشتک هوا برای کنترل سیال داخل آن است و سپس هوا را برای ایجاد فشار فشرده می کند. پس از ایجاد فشار در آب از طریق کیسه هوا، آب مجبور می شود تا به محل مورد نظر برود.
پمپ های فشار آب انواع مختلفی دارند مانند پمپ های تغذیه آب سامپ، پمپ های تک مرحله ای و پمپ های چند مرحله ای. تفاوت پمپ تک مرحله ای و پمپ چند مرحله ای در این است که پمپ تک مرحله ای یک پروانه دارد در حالی که پمپ چند مرحله ای چندین پروانه دارد.
اجزای پمپ فشار
پروانه
بدن
ورودی یا خروجی
تیغه های پروانه
پوشش دادن
تفاوت بین بوستر پمپ و پمپ فشار
همانطور که هر دو پمپ آب را جداگانه توضیح دادیم، اکنون می توانید بین پمپ آب تقویت کننده و سایر پمپ ها تفاوت قائل شوید. هر دوی اینها عملکردهای متفاوتی دارند که بسیار قابل مشاهده است. هر دو این پمپ ها از نظر نصب، کنترل، عملکرد و محدوده کاربرد متفاوت هستند. بوستر پمپ آب را می توان روی لوله ورودی نصب کرد در حالی که پمپ فشار روی لوله برگشت نصب می شود، بنابراین فرآیند نصب برای هر دو پمپ متفاوت است. هر دو پمپ از نظر دامنه استفاده متفاوت هستند: پمپ آب تقویت کننده از گرمایش مرکزی استفاده می کند، در حالی که پمپ فشار از انرژی خورشیدی استفاده می کند. برای اطلاعات بیشتر به صفحه SEO برلین بروید.
سیستم کار دو پمپ نیز متفاوت است. بوستر پمپ به طور خودکار کار می کند در حالی که سیستم پمپ فشار به صورت دستی کار می کند. در داخل محرک پمپ آب مخزنی وجود دارد که آب را تحت فشار قرار می دهد، در حالی که پمپ فشار دارای یک کیسه هوا است که به طور فعال آب را پمپ می کند.
پمپ آتش
پمپ آتش نشانی که به عنوان پمپ آتش نشانی نیز شناخته می شود، حداقل از دو پمپ الکتریکی تشکیل شده است که برای افزایش فشار و دبی جریان آب در سیستم های اطفای حریق خانگی و اداری استفاده می شود. استفاده از پمپ آتش نشانی برای تمامی ساختمان ها الزامی است.
ساختمان های بلند برای اخذ پروانه ساختمانی باید دارای القایی پمپ آتش نشانی باشند. وجود پمپ آتش نشانی برای ساختمان ها ایمنی ساکنین آن را تضمین می کند. همانطور که گفته شد وجود این روکش پمپ آتش نشانی نیاز به تایید سازمان آتش نشانی قبل از ساخت دارد.
کلمه آخر بوستر پمپ
خرید بوستر پمپ مناسب و همچنین خرید پمپ با کیفیت بسیار مهم است. شرکت پایاگسترش سول بهترین انواع پمپ های کمکی موجود در بازار را به آدرس payagostaresh.ir ارائه می دهد. فروش و خدمات پس از فروش این شرکت بسیار عالی می باشد. مشاوران و کارشناسان پایا شاران خورشید تابان نیز قبل از فروش محصولات به شما کمک خواهند کرد.

تفاوت بین بوستر پمپ و پمپ فشار

خروج از نسخه موبایل