علمی و پزشکی

«تارا» از سرویس اعطای اعتبار خرد رونمایی کرد

در این نشست سید حمد قناداپور مدیرعامل شرکت توسعه تجارت و فناوری تارا، وید شنخی معاون توسعه و نوآوری، امیرحسین باقری معاون فروش و بهره برداری، حسن مختاریان معاون فنی رئیس جمهور در این جلسه سخنرانی کردند. وی در این نشست به سوالات خبرنگاران در خصوص ابعاد فنی و عملیاتی توسعه این اپلیکیشن ویژه و متنوع پاسخ داد.

مدیرعامل تارا در این نشست با بیان اینکه تارا از سال 1400 فعالیت جدی داشته است، گفت: شرکت توسعه تجارت و فناوری تارا با 50 سال فعالیت، تجربه مالی و حمایت از توسعه کسب و کار گروه صنعتی گلرنگ ایجاد شد. این یک استارت‌آپ است و اکنون با ارائه راه‌حل‌های دیجیتالی برای بهبود تجربه مردم از خدمات مالی، تلاش می‌کند به طور کلی درباره نیازها و نیازهای مردم امروز فکر کند و اصل اصلی آن کمک به رفاه اقتصادی طبقه متوسط ​​است.

سید حمد قناداپور ادامه داد: به همین منظور تارا خدماتی مانند کیف پول الکترونیکی، رفاه شرکتی، اعتبار شرکتی و اخیراً خدمات اعتبار خرد شخصی ارائه کرده است که از زمان راه اندازی این سرویس در کوتاه مدت بسیار خوب بوده است. “این اتفاق افتاد.”

وی گفت: در بخش خدماتی و شرکتی تارا به بیش از 100 شرکت و سازمان در سراسر کشور خدمات مالی و اعتباری ارائه کرده و بیش از 1000 میلیارد تومان وام داده است.

وی به برخی از نقاط قوت و مزیت تارا در توسعه این اپلیکیشن اشاره کرد که از جمله آنها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد: «با توجه به عرضه کالا و کالا و حمایت گروه صنعتی گلرنگ از نظر 50 سال سابقه، «تجربه کاربری» انحصاری و منحصر به فرد»، گسترش گیرنده در 460 شهر ایران و بیش از 4500 مرکز خرید شخصی و خارجی و خدمات بهداشتی و درمانی، خدمات «بیمه و …»، «عدم دریافت مزایا و پورسانت»، «شاخص‌های نسبی زندگی مردم» بهبود «و…

مدیرعامل تارا در پایان سخنان خود گفت: راهبرد ما در برقراری انضباط مالی و بازپرداخت اعتبار شخصی به کاربران کاملا مبتنی بر اعتماد است و اگر برعکس این اتفاق بیفتد، کاربر هدف و شخصی که سابقه معرفی می کند، می پذیرند. منفی هستند و از خدمات بیشتر محروم هستند.»

وی گفت: “ما باید به تارا اطمینان دهیم که هنوز در ابتدای توسعه خود از نظر کاربران و خدمات است و برنامه ریزی های انجام شده در سال جاری و سال های آینده نوید رویدادهای هیجان انگیز را می دهد.” شعار و تفکر جامع تارا با عنوان «راه حل های دیجیتال 360 درجه برای ارتقای رفاه اقتصادی» عملاً در دغدغه ها و نیازهای انسان ها تجسم یافته و می توان گفت که منطبق بر اخلاق تجاری است. “برندها و شرکت ها را می توان درک کرد” در قالب مسئولیت مدنی برای مردم و جامعه.

سخنرانان بعدی این نشست، وحید شمقی، معاون توسعه و نوآوری شرکت توسعه تجارت و فناوری تارا بودند که به تشریح چرایی و چگونگی شکل گیری، ابعاد اپلیکیشن و روند توسعه و آینده آن پرداختند.

وحید شنخی که سال گذشته به تمرکز تارا بر تامین اعتبارات شرکتی و انبوه اشاره کرد، گفت: امروز از تارا جمع شدیم تا سرویس جدیدی را راه اندازی و راه اندازی کنیم که به آن اعتبار خرد می گویند یا همین حالا بخر، بعد پرداخت کن! «در دنیا معروف است.

شانخی با اشاره به اینکه اداره خدمات اعتبار خرد تارا هیچ گونه چک، سفته، ضابط و وثیقه و کارمزد ندارد، تصریح کرد: کاربران نیازی به مراجعه حضوری به این خدمات ندارند و کاربران می توانند کل مراحل ثبت نام را در کمتر از نصف انجام دهند. ساعت تاییدیه و اعتبارسنجی آنها را تکمیل کنید و تا سقف 5 میلیون تومان اعتبار 500000 تومانی دریافت کنید و از 4500 مرکز فروش شخصی و شخصی در سراسر کشور خرید کنید. شایان ذکر است که روند توسعه آداپتورهای تارا سریع است.

وی گفت: تارا به کاربران کمک می کند تا نیازهای مالی کوتاه مدت و میان مدت خود را مدیریت کنند و از نظر مالی هوشمندتر زندگی کنند و در اقتصاد تورمی ایران، کاربران در واقع دو ماه بعد پرداخت می کنند که به نفع آنهاست. ..»

برای استفاده از این سرویس تنها به یک شماره تلفن همراه و کارت ملی هوشمند (جدید) به نام خودتان نیاز دارید.

وی گفت: همکاری کاربران منجر به این می شود که برای اولین بار در کشور، کل سازوکار اعتماد محور کار کند و برنامه ای را تدوین کند. در عین حال ممکن است لازم باشد روحیه و فرهنگ خود را در ایران تغییر دهیم، لازم نیست همه چیز را نقدی بخریم و از اعتبار به عنوان یک تغییر فرهنگی (مانند سایر کشورهای جهان) استفاده کنیم.

تارا از سرویس اعتبارات خرد رونمایی کرد

تارا در بخشی دیگر از سخنان خود با بیان اینکه معاونت توسعه و نوآوری باید نیمی از اعتبار دریافتی را پس از 30 روز و مابقی را 60 روز پس از خرید بازپرداخت کند، توضیح داد: این موضوع روز به روز بیشتر می شود.

در این نشست امیرحسین باقری معاون فروش و عملیات توسعه تجارت و فناوری تارا در خصوص خدماتی که شرکت ها و شرکت ها می توانند ارائه دهند و یکی از اهداف استفاده از خدمات تارا برای دستیابی به مخاطبان شرکتی صحبت کرد. برای بهبود تجربه “این برنامه امداد نیروی انسانی سازمان آنها است.”

وی گفت: برای پاسخگویی بهتر به نیازها و نیازهای خانواده‌های ایرانی، در تلاش هستیم تا گیرندگان تارا را در بخش‌ها و رشته‌های مختلف توسعه دهیم.

حسن مختاریان معاون تدارکات در سخنانی با اشاره به اهمیت امنیت در هر سرویس دیجیتال و اهمیت دوگانه خدمات مالی گفت: این است.

او گفت که سادگی و امنیت دو مورد از تخصص های تارا است. پرداخت توسط تارا به صورت آفلاین نیز قابل انجام است و نیازی به اینترنت ندارد. “معماری مورد استفاده برای این برنامه میکروسرویس است. ما می توانیم بعداً به راحتی آن را توسعه دهیم و از فناوری های مختلف و زبان های مختلف برای توسعه آن استفاده کنیم.”

در پایان این نشست مسئولان تارا به سوالات رسانه های گروهی پاسخ دادند.

شایان ذکر است که کیف پول الکترونیکی تارا در هر خرید دارای ۳ درصد بازده نقدی است که برای تمامی گیرندگان تارا قابل استفاده بوده و به عبارتی تخفیف های قابل توجهی را برای کاربران خود به همراه دارد. علاوه بر این پشتیبانی تارا با 1573 شماره به صورت 24 ساعته در دسترس کاربران است.

گفتنی است نشست خبری معرفی اپلیکیشن تارا (راه حل های دیجیتال 360 درجه برای ارتقای رفاه مالی) ساعت 14 با حضور نمایندگان رسانه های گروهی در برج گلرنگ واقع در خیابان ولیعصر (عج) مشرف به پارک سای برگزار شد. سایر شرکت کنندگان و مهمانان.

مجله سلامتی ایران

جدیدترین اخبار روز پزشکی و سلامتی ایران و جهان را در وب سایت ما هر روز منتشر و گزداوری میشود.