نماد سایت مجله سلامتی ایران

تاثیر مثبت اندیشی با مطالعه و بکارگیری جملات انگیزشی

تاثیر مثبت اندیشی با مطالعه و بکارگیری جملات انگیزشی

جهت افزایش امید و انگیزه بیشتر می بایست درک بهتری از مثبت اندیش بودن را به دست آورید. در این رابطه لازم است تا از افکار خود مراقبت نمایید چرا که افکار انسان احساس و رفتار او را هدایت خواهد کرد. برای زندگی درست و ذهنی آرام رعایت این موضوع حائز اهمیت می باشد. با توجه به درک افراد نسبت به این موضوع ، امروزه توجه افراد زیادی به مدیتیشن و چاکرا بیش از پیش شده است.

راهکار های مثبت اندیشی

۱-وقتی که در رابطه با موضوعی در حال فکر هستید و مکالمات درونی دارید سعی کنید فقط از جملات انگیزشی استفاده نمایید. مثلا همواره بگویید من می توانم. من از عهده آن بر خواهم آمد. من خوشبختم. این بهترین تجربه زندگی من می باشد و …

۲-همه ی افکار منفی را از خود دور کنید.

ذهن خود را در حالت آرامش قرار دهید و ذهنیت های منفی را رها سازید. به جای افکار منفی لازم است به فکر شاد زیستن در زندگی باشید.

۳-زمانی که با دیگران صحبت می کنید از عباراتی که سرشار از حس احترام، شادی و موفقیت است، استفاده نمایید.

۴-قبل از اقدام به کاری یک نتیجه موفقیت آمیز را برای آن تصور کنید. اگر با تمرکز کامل این تصور را ایجاد کنید نتایجی خارق العاده به دست خواهید آورد.

۵-اخبار گوش نموده و روزنامه چک کنید و در مورد علم های روز دنیا اطلاعات کسب نمایید.

۶-با افرادی معاشرت کنید که پر از انرژی مثبت اند.

۷-بهتر است حالات بدنی و ظاهر آن را به شیوه ای درست حفظ نمایید تا از خمودگی خارج شود. این کار اعتماد به نفس شما را افزایش خواهد داد. لبخند بزنید و به روی زندگی بخندید تا دنیا به روی شما بخندد و همیشه اتفاقات خوب رقم بزند.

۸-ورزش کنید، پیاده روی در طبیعیت داشته و از آن لذت ببرید.

مدیتیشن چیست

هرج و مرجی که در دنیای امروز وجود دارد و در میان همه ی این شلوغی‌ها و استرس‌ های کاری و شخصی، همه ‌ی ما به آرام ‌تنی و تزریق آرامش احتیاج خواهیم داشت. مدیتیشن به ما این آرامش و حس خوب را هدیه می کند. هزاران سال است که مدیتیشن در فرهنگ ‌های مختلف جهان صورت می گیرد و تقریباً همه ی آیین‌ها سنت استفاده از اعمال مراقبه ‎‌ای را فرا می دهند. در گذشته مدیتیشن غالباً جهت اهداف مذهبی کاربرد داشت ولی در حال حاضر بسیاری از افراد آن را مستقل از هرگونه اعتقادات مذهبی یا معنوی باور داشته و همواره انجام می دهند. در حال حاضر از مدیتیشن به‌عنوان یک روش روان ‌درمانی استفاده می گردد.

روش انجام مدیتیشن

چاکرا چیست

چاکرا به عنوان مراکز انرژی بدن شناخته می شوند که انرژی مثبت و منفی را به خود جذب می نمایند که منجر به تقویت و یا دگرگونی این مراکز انرژی می گردند. این مراکز انرژی، مراکز هفتگانه قدرتمندی بوده که در ستون فقرات در کالبد اثیری قرار گرفته اند و باعث ایجاد روابط بین روح و جسم می شوند. به طور کلی کلمه چاکرا به معنی چرخ است.

چاکراها همیشه در حال چرخش می باشند و به این صورت انرژی حیات یا پراناها را به خود جذب می نمایند و این انرژی از میان شبکه ‌ای از مجرا‌های باریک به نام نادی در سراسر بدن به حرکت خود در می آورند. به این شکل چاکرا‌ها روی نادی اصلی قرار می گیرند لازم به ذکر است که بدانیم در کالبد انسان در حدود ۷۲۰۰۰ نادی وجود دارد.

بدن از انرژی مثبت و منفی برخوردار می باشد، سمت راست بدن انرژی مثبت و سمت چپ بدن انرژی منفی را در یافت می کند. این انرژی ها در مسیر چرخشی چاکراها قرار می گیرند و تاثیر بر آن ها خواهند داشت. هر یک از چاکراها رنگ مخصوص به خود را دارند و به صورت مارپیچ از مرکز آن به بیرون در حرکت می باشند.

با توجه به جدید بودن مبحث مدیتیشن مالی و توجهی که این روز ها در کشورمان به این علم می شود، می توان آن را یکی از ارکان مهم و بسیار علمی در انجام معاملات و تحلیل به شمار آورد. به طور کلی در کنار تمام قدرتی که تحلیلگران سنتی اعم از تکنیکالیست ها و فاندامنتالیست ها برخوردار می باشند ولی همگی در یک مطلب مشترکاً دارای ضعف می باشند و آن مبحث زمان هست. درآسترولوژی باید دانست تا چگونه وچه زمان با تصمیم جمعی، یک سهم یا ارز یا ارزی دیجیتال شروع به رشد یا ریزش می نماید. به طورکلی آموزش ها و ارائه خدماتی تحت این عنوان با وب سایت های زیادی صورت می گیرد . شما می توانید با مراجعه به وب سایت این مجموعه به نشانی astrofarsisally.com ضمن دریافت اطلاعاتی جامع در این خصوص، خدماتی ار جمله راه های مثبت اندیشی و روش های فعالسازی چاکرا را دریافت نمایید.

خروج از نسخه موبایل