نماد سایت مجله سلامتی ایران

در بهترین سالن زیبایی تهران چه خدماتی ارائه میشود؟

آرایش, آرایشگر, آلرژی

سالن زیبایی

در تهران، بیش از صدها سالن زیبایی مختلف فعالیت داشته که از این تعداد، تنها چند سالن توانسته‌اند اعتبار و شهرتی کسب کنند که در میان تمام خانم‌ها و حتی آقایان شناخته شده باشند. در این مقاله قصد داریم تا چند نکته در خصوص انتخاب بهترین سالن زیبایی با شما در میان بگذاریم. بهتر است پیش از انتخاب سالن خود، بدانید که چه توقعاتی باید از سالن زیبایی داشته باشید. در برخی مواقع و علیرغم شهرت میکاپ آرتیست، امکان دارد که از کار خود راضی نباشید و به همین دلیل نیز احساس کنید نه تنها هزینه‌ی الکی پرداخت کرده‌اید، بلکه زمان خود را نیز هدر داده‌اید.

خدمات سالن زیبایی

مهمترین خدمتی که در هر سالن زیبایی ارائه شده که باعث شهرت آن نیز می‌شود، خدمت آرایش و میکاپ عروس است. هر چقدر که این خدمت بهتر ارائه شود، سایر خدمات نیز با استقبال بیشتری روبرو خواهند شد. اصولا تمامی سالن‌های زیبایی سرشناس تهران، ابتدا شهرت خود را بخاطر ارائه‌ی میکاپ فوق حرفه‌ای بدست آورده و سپس توانسته‌اند در تمامی لاین‌های تخصصی دیگر، مشتریان وفاداری را کسب نمایند. در کنار خدمت میکاپ، عموما خدمت‌های مورد توجه خانم‌ها شامل خدمت مو (کوتاهی، رنگ و مش، هایلایت، کراتینه، ترمیم، احیا، اکستنشن)، خدمات مژه (اکستنشن، لیفت و لمینت، فیبروز، میکروبلیدینگ، میکروپیگمنتیشن)، خدمات ابرو، خدمات ناخن (طراحی و کاشت، ترمیم و ژلیش) و نهایتا خدمات مراقبتی از جمله فیشیال و ماساژ خواهد بود.

طبیعتا حضور بهترین میکاپ آرتیست در سالن زیبایی، باعث می‌شود که مشتریان بسیار زیادی سعی در استفاده از خدمات این سالن زیبایی داشته باشند. تمامی چهره‌های سرشناسی که در تهران توانسته‌اند سالن‌های زیبایی موفقی را مدیریت کنند، افرادی بوده‌اند که در زمینه‌ی میکاپ و خصوصا میکاپ عروس، توانمندی منحصر به فردی داشته‌اند. این افراد از جمله فرناز صفری، لی لی رضایی، مریم رهنما، مریم رئوف و … همگی افرادی بوده‌اند که به دلیل داشتن رزومه قوی و نمونه کارهای موفق، توانسته‌اند اعتماد مشتریان را جلب کرده و همواره مشتریان زیادی را به سالن خود جذب کنند.

میکاپ و آرایش عروس

روز عقد و عروسی یکی از مهمترین روزهای زندگی هر فرد بوده که خاطرات آن روز را در تمام طول عمر خود به همراه دارد. هیچ جای خطا و اشتباهی در کار نبوده و نتیجه‌ی میکاپ مستقیما بر کیفیت مراسم عقد و عروسی اثرگذار خواهد بود. از آنجاییکه این خدمت، یکی از مهمترین خدمات سالن زیبایی است، بنابراین معیار قضاوت عملکرد هر سالن زیبایی، ارائه‌ی این خدمت و کیفیت ارائه‌ی آن است. در این خدمت، نه تنها گریم عروس باید با کیفیت بسیار بالایی انجام شود، بلکه باید همزمان نیز خدمات دیگر از جمله شینیون، طراحی و دیزاین ناخن و … نیز انجام شود. ارائه‌ی این خدمات باید در مدت زمان نسبتا محدودی انجام شده تا عروس بتواند به سایر برنامه‌های روز خود نیز رسیدگی نماید. بهترین سالن‌های زیبایی تهران، این خدمات را تحت نظر مستقیم مدیریت مجموعه انجام داده و به همین جهت نیز به ندرت می‌توانند در روز، میزبان بیشتر از 3 عروس باشند.

 

خدمات ابرو

از زمان شیوع پاندمی کرونا و پوشش ماسک، قسمت بالایی چهره‌ی بانوان اهمیت پررنگ‌تری پیدا کرده است. از آنجاییکه ماسک نیمی از صورت را می‌پوشاند، برای حفظ زیبایی چهره خدمات ابرو و مژه اهمیتی بیش از پیش پیدا کرده است. در سالن‌های زیبایی نیز به همین دلیل، خدمات ابرو و مژه تبدیل به یکی از خدمات مهم شده است. به صورت کلی خدمات ابرو در دو بخش سلامت و زیبایی ارائه شده است. در بخش سلامت، روش‌های مدرنی استفاده شده تا بتواند با احیا کردن تارهای ابرو، ضخامت و پرپشتی آن‌ها احیا شود. در بخش زیبایی نیز روش‌های متعددی از جمله میکروبلیدینگ و میکروپیگمنتیشن ارائه شده تا بتواند رنگ و لعاب بیشتری به چهره‌ی فرد بدهد. هر دو روش شامل استفاده از جوهرها و قلم‌های مخصوصی بوده که با استفاده از آن، نه تنها قرینه‌سازی انجام می‌شود، بلکه رنگ و نمای تارهای ابرو بهبود می‌یابد.

خدمات مژه

یکی از مهمترین بخش‌های صورت، چشمان و مژه‌ها هستند. هرچقدر که ظرافت مژه‌ها بیشتر بوده و ظاهری زیباتر داشته باشند، چهره‌ی شما خاص‌تر به نظر خواهید رسید. در بهترین سالن‌های زیبایی تهران نیز همانند سالن‌های معمولی، خدمات مختلف مژه از جمله اکستنشن ارائه می‌شود. اما آنچه که مهم است، ظرافت اکستنشن مژه است. متخصصان که در سالن‌های لاکچری فعالیت می‌کنند، با دقت و وسواس بسیار زیادی تارهای مصنوعی یا طبیعی مژه را به تار اصلی شما چسبانده تا تشخیص اکستنشن مژه را تقریبا غیرممکن نمایند. همچنین، در کنار مهارت دست مژه کار، آنچه که مهم است، استفاده از متریال درجه یک بوده که نه تنها طول عمر و ماندگاری مژه‌های اکستنشن شده را افزایش دهد، بلکه مانع از بروز هرگونه حساسیت نیز شود.

خدمات ناخن

یکی از خدمات روتین در سالن‌های زیبایی، خدمات مربوط به ناخن است. آنچه که در ارائه‌ی این خدمت مهم است، ظرافت کار و همچنین سلیقه‌ی ناخن‌کار است. همچنین از آنجاییکه برای کاشت ناخن باید ابتدا عملیات سوهان‌کشی و بسترسازی برروی صدف ناخن را انجام داد، رعایت بهداشت و استفاده از متریال بهداشتی برای جلوگیری از عفونت و قارچ نیز بسیار مهم است. در کنار این موضوع، وقت‌دهی و نوبت‌دهی دقیق نیز یکی از پارامترهای بسیار مهم در انتخاب سالن زیبایی است. عموما کاشت یا ژلیش ناخن برای ناخن‌های پا و دست به زمانی تقریبا 1 الی 2 ساعت نیاز دارد. بنابراین، سالن‌های زیبایی که اقدام به قبول کردن مشتری در میان نوبت‌های رزرو شده می‌کنند، عملا زمان شما را هدر داده که ممکن است باعث بهم خوردن برنامه‌ی روز شما شوند.

انتخاب بهترین سالن زیبایی

همانطور که تا کنون متوجه شده‌اید، در کنار کیفیت کار متخصصان سالن زیبایی، بهداشت و نوبت دهی دقیق پارامترهای بسیار مهمی هستند. همچنین، متاسفانه اکثر سالن‌های زیبایی که شهرت خود را از مدیریت خود می‌گیرند، به مرور زمان کیفیت خود را از دست می‌دهند. عموما مدیریت چنین سالن‌هایی اقدام به راه اندازی شعبه‌های جدید نموده، اما فرصت کافی برای سرکشی و نظارت بر خدمات مجموعه‌های دیگر را ندارد. همین امر نیز باعث می‌شود که رفته رفته کیفیت سالن‌های زیبایی کاهش یابد و در عین حال به دلیل شهرت مدیر مجموعه، قیمت‌های نسبتا بالایی را دریافت نمایند. بهتر است اگر برای یک مناسبت مهم به دنبال بهترین سالن زیبایی هستید، حتما مطمئن شوید که مدیر مجموعه حضور داشته و شخصا بر خدمات ارائه شده نظارت دارد.

بهداشت محیط

عموما سالن‌های زیبایی مجلل شامل یک سالن بسیار بزرگ بوده که در هر گوشه از سالن، خدمت خاصی در حال انجام است. بعضی از خدمات ارائه شده باعث ایجاد بوی نسبتا شدیدی می‌شوند که ممکن است باعث بروز آلرژی یا حساسیت شوند. خصوصا سالن‌هایی که خدمت ناخن در آن ارائه می‌‎شود، به دلیل انتشار بوی لیکوئید و سایر متریال، همراه با بوی ناخوش آیندی هستند. این بو صرفا بد نبوده، بلکه ممکن است باعث تحریک سیستم تنفسی و بروژ آلرژی و سردرد نیز شود. بهتر است از خدمات سالن زیبایی‌ای استفاده نمایید که از سیستم تهویه مدرن و مطبوع استفاده کرده تا مانع از انتشار این چنین بوهایی در سطح سالن شود.

احترام به مشتری

اگرچه در بیشتر سالن‌های زیبایی تهران، رفتاری دوستانه با مشتریان وجود دارد، اما احترام به مشتری صرفا به معنای خوش اخلاقی نیست. کادر حاضر در مجموعه باید علاوه بر احترام ظاهری، برای خواست مشتری نیز اهمیت قائل باشند. در برخی موارد مشاهده شده که کار انجام گرفته، با خواست مشتری تفاوت قابل توجهی داشته است. برای مثال، اگر شما قصد داشته باشید تنها چند سانت از موهای خود را کوتاه نموده اما آرایشگر میزان بیشتری را کوتاه نماید، این اقدام به معنای عدم احترام به مشتری و خواست ایشان است. نکته‌ی دیگر نیز احترام به زمان مشتری است. بهتر است سالنی را انتخاب نمایید که برای وقت و هزینه‌ی شما، احترام قائل باشد. اگرچه جابجایی زمان مشتری بین 10 الی 30 دقیقه طبیعی است، اما بارها مشاهده شده است که سالن با قبول کردن مشتریان عبوری، باعث شده تا زمان‌بندی کلی بهم ریخته و کار تمام مشتریان عقب بیفتد. در همین راستا نیز برای حفظ مشتریان خود، کار را در زمان کمتری انجام داده که به معنای کاهش کیفیت خدمت است.

سالن زیبایی فرناز صفری

یکی از بهترین سالن‌های زیبایی تهران، سالن زیبایی فرناز صفری بوده که در منطقه 1 تهران و خیابان کامرانیه شمالی قرار گرفته است. مدیریت سالن بر عهده‌ی بانو صفری بوده که تحصیلات و دوره‌ی آموزشی خود را در کشورهای اروپایی و کانادا گذرانده‌اند. بانو صفری فعالیت خود را از سال 1394 شروع کرده و هم اکنون در تمامی لاین‌های تخصصی، خدمات خود را در سالن زیبایی مجلل و لاکچری خود ارائه می‌دهد. برای دیدن نمونه کارهای این سالن زیبایی می‌توانید به پیچ اینستاگرام ایشان مراجعه کرده و یا به سایت سالن زیبایی فرناز صفری مراجعه نمایید. این سالن همه روزه (بجز جمعه‌ها) از ساعت 10 صبح الی 18 میزبان شما بوده و خوشبختانه تمامی خدمات تحت نظر مستقیم بانو صفری انجام می‌شود.

 

خروج از نسخه موبایل