نماد سایت مجله سلامتی ایران

بهترین زبان برنامه نویسی چیست؟

توسعه نرم افزار یک زمینه کاری شگفت انگیز است. این یک علم غیرقابل درک و عمیق و چالش برانگیز است. مهندسان و توسعه دهندگان نرم افزار هر روز با سوالات زیادی روبرو می شوند و بنابراین باید نتایج تحقیقات سایر توسعه دهندگان و کارشناسان را بررسی کنند. یکی از بحث برانگیزترین موضوعات در این زمینه، رعایت دقیق زبان برنامه نویسی در بین توسعه دهندگان به ویژه تازه واردان است. در ادامه به بررسی این توضیح از زبان برنامه نویسی می پردازیم. این مطلب به کوشش فریلنسرهای سایت حامی ورکس تهیه و ارسال می گردد (hamiworks.com)

به عنوان یک برنامه نویس وفادار، می توانم ساعت ها در مورد این کار هیجان انگیز با شما صحبت کنم. از چالش های دلهره آور پیشرفت تکنولوژی گرفته تا تعداد روزافزون سوالات دشوار، چیزهای زیادی وجود دارد که کار من را بسیار جذاب و هیجان انگیز کرده است. اما سوالات زیادی وجود دارد که یک برنامه نویس مبتدی ممکن است در ابتدای کار خود با آنها مواجه شود. یکی از این مسائل بالا بردن نگرش جامعه برنامه نویسی، یافتن بهترین زبان برنامه نویسی است. موضوعی که ناشی از عدم درک و آگاهی از علم کامپیوتر در اذهان عمومی است.

توسعه دهندگان مبتدی مانند من و بسیاری از همکارانم از شروع کار خود بسیار خوشحال هستند. دشواری یافتن بهترین زبان برنامه نویسی و مشکل پرسیدن سوالاتی مانند موارد ذکر شده در زیر به طرز شگفت آوری در بین این افراد رایج است.

در واقع چیزی به نام یک زبان برنامه نویسی کامل وجود ندارد. در واقع، هیچ کدام بهتر یا بدتر از دیگری نیستند، اما هر یک از آنها می توانند در تکمیل یک پروژه مثمر ثمر باشند و ابزار و منابع خود را در اختیار توسعه دهندگان قرار دهند. همچنین این زبان ها تفاوت های زیادی در قیمت، کاربرد و کاربرد دارند و همین تفاوت هاست که آن را واقعا منحصر به فرد و خاص می کند. این ابزارها درست مانند ابزارهایی هستند که توسط متخصصان تعمیر خودرو استفاده می شود. وینچ، چکش، اسکنه و غیره همگی برای تعمیر خودرو در مکانی متفاوت استفاده می شوند و بهتر از یکدیگر نیستند.

در طول سال ها و با پیشرفت تکنولوژی، این دستگاه ها دستخوش تغییرات زیادی شده اند و گاها از دنیای کامپیوتر گرفته شده و با دستگاه ها یا فناوری های مدرن جایگزین می شوند. دلفی، فورتن و کوبول از جمله زبان هایی هستند که به مرور زمان از رقابت حذف شده و زبان های برنامه نویسی دیگر جایگزین آن ها شده اند. فلش عامل دیگری در این زمینه است. فناوری منحصر به فرد جاوا اسکریپت، HTML 5 و CSS 3 مشکلات ورود و سازگاری در دستگاه های تلفن همراه، امنیت بسیار نامطمئن و سرعت های واقعا نامطلوب، در مقایسه با رقبا در دنیای برنامه نویسی تحت وب. این در دنیای علوم کامپیوتر صادق است.

با تکنولوژی های مختلف آشنا باشد، نقاط قوت و ضعف هر کدام را بشناسد و بتواند از آن ها به بهترین شکل استفاده کند. در ادامه پیشنهاد میکنم زبان برنامه نویسی متلب را به عنوان یک گزینه مناسب در نظر بگیرید.

منبع:

https:/hamiworks.com/blog/the-best-programming-language

خروج از نسخه موبایل