حوادث

برنامه‌ای منطبق با تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرینی، برای شرکت نساجی هلال تدوین شود

رئیس جمعیت هلال احمر امروز در بازدید از شرکت نساجی کرسنت خواستار توسعه این برنامه در راستای پیام نوروزی مقام معظم رهبری تولید، دانش و اشتغال شد.

به گزارش مجله سلامتی ایران و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر؛ دکتر کریسی در ضمن تبریک عید نوروز بابت حضور در شرکت نساجی هلال احمر به اهداف و پروژه های شرکت نساجی هلال احمر اشاره کرده است. کلیوند گفت: شرکت نساجی هلال احمر باید از افراد تحت تکفل جدا شود، برنامه ریزی و مدیریت شود شرکت های خصوصی موفق.

رئیس جمعیت هلال احمر افزود: این شرکت باید به پایداری و کارآمدی شرکت و به پیام نوروزی مقام معظم رهبری که بر تولید، دانش بنیان و اشتغال زایی تاکید دارد توجه ویژه داشته باشد، این مهم است.

وی گفت: جدیت و تلاش مضاعف باید در سرلوحه فعالیت های این شرکت قرار گیرد که یک دستور کار جدی بازاریابی است.

دکتر کلیوند موفقیت این مجموعه را فروش محصولات شرکت نساجی غیر از هلال احمر ارزیابی کرد و گفت: باید سهم خود را از بازار پیدا کنید.

وی با اشاره به پیام مقام معظم رهبری در زمینه تولید، اشتغال زایی و مسائل دانش بنیان گفت: باید از واحد تحقیق و توسعه شرکت برای ارتقای کیفیت محصولات برای صادرات محصولات با کیفیت به بازارهای کلیدی استفاده شود.

دکتر دکتر با اشاره به جایگاه هلال احمر ایران در فدراسیون جهانی صلیب سرخ. کولیوند گفت: ما می توانیم از این توانایی عالی برای صادرات محصولات استفاده کنیم.

وی با تاکید بر تحقق، تولید، دانش بنیان و اشتغال زایی ابلاغی سال، گفت: برای دستیابی به این اهداف باید برنامه ریزی علمی و عملیاتی برای شرکت نساجی هلال تدوین و آماده شود.

خبر مرتبط:  جزئیات فوت دو کوهنورد در علم‌کوه/امدادگران هم گرفتار شدند

رئیس جمعیت هلال احمر افزود: تسریع در برنامه ها ضروری است و باید برای اجرای برنامه ها تلاش ویژه ای شود.

کولیوند لزوم استفاده از قابلیت های جدید را برای فروش و تولید محصولات باکیفیت دانست و گفت: فروش اینترنتی و استفاده از مکان های جدید برای موفقیت شرکت ضروری است.

وی از برنامه ریزی برای تولید محصولات شرکت های هلال احمر برای این جمعیت خبر داد و افزود: البته باید همیشه به این نکته توجه داشته باشید که باید سهم خود را از بازار داشته باشید و کیفیت این محصولات را حفظ کنید.

رئیس جمعیت هلال احمر در ادامه بر بازاریابی، تحقیق و توسعه که برای موفقیت شرکت نساجی هلال احمر ضروری است، تاکید کرد: دانش بنیان و ایجاد شغل.

وی با اشاره به الگوی موفق جمعیت هلال احمر در صحنه بین المللی گفت: در حال حاضر هلال احمر ایران به عنوان جزوه جمعیت موفق و نمونه معرفی شده است.

وی در ادامه، محوریت بازاریابی، تحقیق و توسعه نساجی هلال احمر را رمز موفقیت ارزیابی کرد و گفت: امسال احساس می کنیم کار ویژه ای در حال انجام است تا با خلاقیت و خلاقیت محصول، شاهدی بر تحول بزرگ باشد.

وی با اشاره به الگوی موفق جمعیت هلال احمر در صحنه بین المللی گفت: در حال حاضر هلال احمر ایران به عنوان جزوه جمعیت موفق و نمونه معرفی شده است.

هلال نیز در بازدید از مدیرعامل نساجی ایران با ارائه این گزارش گفت: این شرکت بیش از 50 سال سابقه دارد و با دو مرکز فعال در تهران و خوانسار که در سال های گذشته دچار مشکل شده اند، فعال است.

خبر مرتبط:  فرونشست زمین در ۱۸ استان/ جمعیت ۲۰ میلیونی ساکن در زون‌های فرونشست

محمدرضا امیریان با بیان اینکه آسیب شناسی عملکرد در ابتدای کار به شناسایی نقاط قوت و ضعف نیروی کار کمک کرده است، گفت: یکی از نقاط ضعف اصلی این مرکز رفع آن است و با تلاش همه ما تنها مشتری هستیم. همکاران.” .

وی نوسازی ماشین آلات و خرید تجهیزات خط تولید خط لوله را یکی از آخرین اقدامات شرکت نساجی عنوان کرد و افزود: با پیگیری های دکتر کولیوند موفق به اخذ مجوزهای لازم برای سوله های صنعتی شده ایم.

امیریان بحث به روز رسانی نرم افزارهای مالی و جمع آوری عهدنامه از سرزمین ها را برشمرد و گفت: علیرغم همه مشکلاتی که در سال های اخیر وجود داشته، توانسته ایم انضباط مالی را در این شرکت اعمال کنیم.

انتهای پیام/