بارگذاری روزانه بیش از ۳۰میلیون محتوا در فضای دیجیتال

دبیر فرهنگ اقتصاد دانش بنیان ، با بیان اینکه اقتصاد محتوا نیاز به محتوای کاربردی و قدرتمند دارد ، اعلام می کند و یادآور می شود که روزانه بیش از 30 میلیون محتوا در فضای دیجیتال بارگذاری می شود:

به گزارش مجله سلامتی ایران ، دبیر دفتر فرهنگ اقتصادی دانش بنیان و توسعه صنعت نرم و هویتی ، معاون وزیر علوم و فناوری در رسانه های دیجیتال و صنایع خلاق ، گفت: “ما می توانیم هنگام شروع هر کسب و کاری شکست بخوریم ، این مشکلی نیست ، و هر شکست یک مقدمه و پلی برای موفقیت است. “و این منجر به مهارت می شود و ما یاد می گیریم و یاد می گیریم. اما همیشه باید به خاطر داشته باشیم که داشتن هدف در زندگی و کار مهم است.

کرمی ادامه داد: تولید محتوا یک حوزه مهم و تاثیرگذار است و به عنوان اقتصاد محتوا نیز شناخته می شود. در سایت های شبکه های اجتماعی ، هرکسی قادر به تولید محتوای مفید و قدرتمند و تبلیغ برند تجاری خود است. تأثیر محتوا بر مارک تجاری برای اشخاص حقوقی و افراد بسیار زیاد است. موضوع باید استراتژی داشته باشد.

مشاوران معاون علمی و فناوری رئیس جمهور همچنین گفت: هر محصول یا خدماتی را می توان کپی یا مهندسی معکوس نامید ، اما در تولید محتوا این مشکل متفاوت است و این تفاوت تحت تأثیر محتوا قرار می گیرد. آمارها روزانه بیش از 30 میلیون محتوا را در فضای دیجیتال بارگذاری می کنند که بسیاری از آنها به ما اشاره می کند. آنها می توانند راهنمایی هایی برای جذب مشتری ، معرفی مشاغل و موارد دیگر باشند. برنامه ها ، وب سایت ها و شبکه ها نیز مکان هایی برای ارائه محتوا هستند.

خبر مرتبط:  J5 از رده خارج شد/هدف‌گذاری برای داخلی‌سازی ۸۵ درصدی خودرو J۴

اقتصاد خلاق با گردش مالی بیش از 2.7 تریلیون دلار

دبیر دفتر فناوری های نرم و توسعه صنایع خلاق ، معاون وزیر علوم و فناوری ، بر سواد رسانه ای تأکید کرد: بازار خوبی است. اقتصاد خلاق با گردش مالی بیش از 2.7 تریلیون دلار بازار خوبی را ایجاد کرده است و تولید محتوا بخشی از این بازار است.

وی گفت: تنها در ژاپن و توکیو 2600 استودیو تولید انیمیشن وجود دارد. این همه برای ژاپن تولید نمی شود. اما البته صادرات وجود دارد و بیشتر محصولات به کشورهای دیگر می رود. به عنوان مثال ، اگر به کشورهای هم مرز با ایران یا خلیج فارس نگاه کنیم ، این محصولات را بررسی می کنیم. این محصول از کشوری است که هیچ ارتباط فرهنگی با ما ندارد ، اما برای ما محتوا تولید می کند.

کرمی ادامه داد: چرا این قابلیت را در اختیار جوانان و بنگاه های حوزه تولید محتوا در کشور نگذارید. استودیوهای خوب با منابع انسانی خلاق و کارآمد مطمئناً در کشور در قالب اینفلوئنسرها فعال خواهند شد که به یک مرکز منطقه ای تبدیل خواهند شد. البته ایجاد خانه های خلاقانه و نوآورانه در شهرها و بخشهای مختلف کشور می تواند مبنای این کار از جمله اقتصاد محتوا و انیمیشن باشد. در حوزه انیمیشن ، اخبار خوبی را در این زمینه به ارمغان می آوریم. در استانهایی مانند تهران ، همدان ، آذربایجان شرقی و غربی ، کردستان و سیستان و بلوچستان ، حرکتهای خوبی آغاز شده و شروع خوبی دارد.

دبیر دفتر توسعه فناوری های نرم و صنایع خلاق ، معاون وزیر علوم ، نیروی انسانی خلاق و نوآور و مزایا و دارایی های فرهنگی و تمدنی اساس اقتصاد خلاق است: ایران دارای تمدن 7000 ساله است ، بنابراین ما پتانسیل بالایی داریم. در این منطقه. مثالهای متعددی در این زمینه وجود دارد. ما می توانیم از جاذبه های گردشگری و جغرافیایی و میراث و تمدن کشور استفاده کنیم و با پذیرش گردشگر درآمدزایی کنیم. حوزه تولید محتوا و موزه های مجازی می توانند با ارائه موزه و آثار میراثی گام های گسترده تری بردارند. اما ما باید شیوه کار خود را تغییر دهیم.

خبر مرتبط:  انتقاد واردکنندگان برنج از تصمیم اخیر ستاد تنظیم بازار

کرمی به استفاده از ادبیات و اسطوره های باستانی ایران برای تولید محتوا اشاره کرد.

به گفته کرمی ، استارتاپ های خوبی در حال حاضر در این زمینه ها با استفاده از فناوری هایی مانند واقعیت مجازی و واقعیت افزوده مشغول به کار هستند. بنابراین ، با استفاده از خلاقیت ، نوآوری و فناوری مدرن ، می توانیم برای کشور شغل ایجاد کرده و ثروت ایجاد کنیم.

به گفته معاون علمی رئیس جمهور ، این رویداد به افراد خلاق و جوان در زمینه تولید محتوا و مدیریت رسانه های اجتماعی آموزش داده است. این اردو شامل سه بخش است: آموزش ، ارزیابی و جذب بازار. معرفی فناوری های نوظهور ، آگاهی از سایت های شبکه های اجتماعی ، معرفی انواع مختلف محتوای رسانه های اجتماعی ، تولید محتوای متنی ، مارک تجاری رسانه های اجتماعی ، نحوه کسب درآمد از رسانه های اجتماعی و تکنیک های بازاریابی محتوا برخی از آموزش هایی است که به شرکت کنندگان ارائه می شود. حذف شد تا نیروی انسانی خلاق در تولید محتوا فعال شود.

انتهای پیام