نماد سایت مجله سلامتی ایران

ایرلاین‌ها پرواز‌های اربعین را به همه استان‌ها اختصاص دهند

ایرلاین‌ها پرواز‌های اربعین را به همه استان‌ها اختصاص دهند
حج تمتع, علم, فرودگاه

عضو هیئت مدیره شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران گفت: رعایت عدالت در توزیع پرواز‌های اربعین حسینی توسط ایرلاین‌ها صورت گیرد و ظرفیت لازم به همه استان‌ها اختصاص داده شود.

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری علم و فناوری آنا به نقل از وزارت راه و شهرسازی، علی قاسم‌زاده تأکید کرد: رعایت عدالت در توزیع پرواز‌های اربعین حسینی توسط ایرلاین‌ها صورت گیرد و ظرفیت لازم به همه استان‌ها اختصاص داده شود.

عضو هیئت‌مدیره و راهبر عملیات فرودگاهی در گردهمایی مدیران ستادی و فرودگاه‌های کشور که به میزبانی فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد مشهد در حال برگزاری است، اظهار داشت: فرودگاه‌های کشور در دو ایام عملیات حج تمتع و اربعین حسینی از حیث بازه زمانی کوتاه و فراوانی تعداد پرواز‌ها و مسافران درگیر تراکم‌کاری بالا هستند.

او افزود: تجربیات سال گذشته نشان می‌دهد که برای خدمت‌رسانی بهتر به زائران باید پرواز‌ها در زمان مناسب و به‌موقع برنامه‌ریزی شود تا اسباب نارضایتی فراهم نشود.

عضو هیئت‌مدیره شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران خاطرنشان کرد: رعایت عدالت در توزیع پرواز‌های اربعین حسینی توسط ایرلاین‌ها صورت گیرد و ظرفیت لازم به همه استان‌ها اختصاص داده شود.

خروج از نسخه موبایل