نماد سایت مجله سلامتی ایران

انواع ضد افتاب فرانسوی برای پوست حساس و خشک

دلیل حساس شدن پوست

محتوای این مطلب نمایش

برندهای ضد آفتاب پوست حساس

نحوه مصرف ضد آفتاب برای پوست حساس

برای خرید ضدآفتاب خارجی  لطفا کلیک کنید .اغلب افراد وقتی ضدآفتاب می‌زنند،‌ مقدار کافی از آن را به پوست نمی‌مالند و میزان مصرف آن‌ها تنها ۲۵ تا ۵۰ درصد مقدار لازم است! همه ضدآفتاب‌ها مخصوصا برای پوست حساس، باید به قدری استفاده شود که یک لایه نازک بر روی پوست تشکیل دهد و بتواند اثر محافظتی خود را به طور کامل اعمال کند. علاوه بر این، باید حدود نیم ساعت قبل از خارج شدن از منزل، ضد آفتاب را روی پوست خود بزنید؛ چون کمی طول می‌کشد تا ضدآفتاب جذب پوست شده و اثر آن آغاز شود.

برندهای ضد آفتاب پوست حساس

تعدادی از بهترین برندهای ضد آفتاب پوست حساس

ضد آفتاب برای پوست حساس از برند JERSEY SHORE با SPF 30

این ضد آفتاب همه منظوره یکی از بهترین مارک ضد آفتاب برای پوست حساس و دارای زینک اکسید بالا و لیستی از عناصر تشکیل‌دهنده ساده است که در بسیاری از محصولات معروف دیگر در بازار، آن‌ها را نخواهید دید. این کرم دارای پایه نرم‌کننده، روغن زیتون، روغن جوجوبا و شی باتر است، که تمام پوست را می‌پوشاند و از آن حفاظت می‌کند. این محصول ساخته شده آمریکا قابل تجزیه در محیط زیست و گزینه‌ای مطمئن برای کودکان است.

برندهای ضد آفتاب پوست حساس

ضد آفتاب برای پوست حساس از برند ALL GOOD با SPF 33

این ضد آفتاب سازگار با محیط زیست و ارگانیک، از مواد آلی چای سبز و گل سبز ساخته شده که پوست شما را با آنتی اکسیدان‌های مفید تامین می‌کند. روغن‌های زیتون و جوجوبا فوق‌العاده موجود در آن پوست را مرطوب نگه می‌دارد. این ضد آفتاب با فرمولاسیون زینک اکسید، روی پوست چیزی باقی نمی گذارد و برای افرادی که دارای پوستی تیره هستند مفید است.

برندهای ضد آفتاب پوست حساس

ضد آفتاب برای پوست حساس از برند SUNOLOGY با SPF 50

آیا می‌خواهید تمام طول روز را در آب راه بروید؟ این محصول یکی از بهترین ضد آفتاب‌های ضد آب است. این محصول که با زینک اکسید و تیتانیوم دی اکسید ساخته شده، تا ۸۰ دقیقه خاصیت ضد آبی خود را حفظ می‌کند. این ضد آفتاب  ضد جوش است و منافذ پوست شما را مسدود نخواهد کرد.

برندهای ضد آفتاب پوست حساس

ضد آفتاب برای پوست حساس از برند CeraVe Invisible Zinc با SPF 50

اگر دنبال بهترین مارک ضد آفتاب برای پوست حساس هستید که مواد معدنی و طبیعی در آن به کار رفته باشد، پیشنهاد ما برند CeraVe است. کرم ضد آفتاب این برند بافتی مانند لوشن دارد، پوست را آبرسانی می‌کند، در عین حال مواد معدنی را به آن می‌رساند و از پوست شما در برابر تابش آفتاب به خوبی محافظت می‌کند. این کرم ضد آفتاب برای پوست‌های حساس بسیار مناسب است.

برندهای ضد آفتاب پوست حساس

ضد آفتاب برای پوست حساس از برند BUTTERBEAN با SPF 30

آیا ضد آفتابی می‌خواهید که با قیمتی مقرون به صرفه، برای محیط و پوست شما مناسب باشد؟ این ضد آفتاب بهترین انتخاب است. مهمترین ماده تشکیل‌دهنده این ضد آفتاب، روغن نارگیل است که به آن عطری طبیعی و بافتی نرم می‌دهد. زینک اکسید موجود در این کرم به سرعت عمل و در برابر آفتاب از پوست شما محافظت می‌کند و اجازه نمی‌دهد در آب استخر پاک شود.

برندهای ضد آفتاب پوست حساس

ضد آفتاب برای پوست حساس از برند Neutrogena Dry-Touch با SPF 55

بهتر است بعضی مواقع به جای استفاده از کرم پودر‌های سنگین یا بی بی کرم‌ها، از کرم ضد آفتاب با‌کیفیت و مغذی برای پوست خود استفاده کنید. این کرم ضد آفتاب می‌تواند جایگزین خوبی برای بی بی کرم‌ها با اس پی اف پایین باشد. این کرم، پوست را مات و در عین حال آبرسانی می‌کند.

برندهای ضد آفتاب پوست حساس

آفتاب برای پوست حساس از برند TRUE NATURAL با SPF 50

این ضد آفتاب معدنی مخصوص پوست‌های حساس و گزینه‌ای مناسب برای آلرژی‌ها و حساسیت‌ها است. به علاوه این محصولات گیاهی، فاقد گلوتن و قابل تجزیه در محیط زیست هستند.

برندهای ضد آفتاب پوست حساس

ضد آفتاب برای پوست حساس از برند ELEMENTS با SPF 30

آیا می‌خواهید یک کرم ضد آفتاب آلی داشته باشید؟ این ضد آفتاب، تنها ضد آفتاب دارای مواد آلی تایید شده توسط وزارت کشاورزی آمریکا است. این مواد شامل روغن گل آفتابگردان، چای سیاه و سبز، قهوه، روغن دانه کنف، کره کاکائو، کره انبه و ویتامین E است.

برندهای ضد آفتاب پوست حساس

ضد آفتاب برای پوست حساس از برند SANDS  TROPICALبا SPF 50

اگر قصد دارید یک روز طولانی را در بیرون از خانه، داخل قایق یا در ویلای خود بگذرانید، باید از بهترین مارک ضد آفتاب برای پوست حساس استفاده کنید تا بتوانید آن را برای مدت طولانی روی پوست خود نگه دارید. این محصول به دلیل داشتن زینک اکسید و تیتانیوم دی اکسید پوشش خوبی در برابر اشعه‌های فرابنفش ایجاد می‌کند. این ضد آفتاب سازگار با محیط زیست و دوست‌دار پوست شما نیز است.

برندهای ضد آفتاب پوست حساس

ضد آفتاب برای پوست حساس از برند EltaMD با SPF 50

این ضد آفتاب سرشار از اکسید روی است تا پرتوهای UV را از روی پوست شما را منعکس و از آسیب جلوگیری کند. این محصول، ضد آفتاب مورد علاقه بازدید‌کنندگان سایت آمازون است؛ زیرا حاوی مواد معدنی است که با حالت اسپری که دارد، به راحتی جذب می‌شود و درخششی زیبا به پوست می‌بخشد. ضد آب و بدون پارابن بوده و برای افردی با پوست حساس، بهترین انتخاب است.

برندهای ضد آفتاب پوست حساس

ضد آفتاب برای پوست حساس از برند VANICREAM با SPF 35

این ضد آفتاب به دلیل این که فاقد رنگ، رایحه، عطر پوشاننده، لانولین، پارابن، فرمالدئید و سایر مواد نگه دارنده است، یکی از بهترین مارک ضد آفتاب برای پوست حساس است. این کرم از اکسید روی ساخته شده و دارای بافت سبک، قابل پخش و جذب سریع است و به شما در محافظت از اشعه‌های مضر خورشید (UVA و UVB) کمک می‌کند.

برندهای ضد آفتاب پوست حساس

پیشنهاد رادیومدا برای خرید ضد آفتاب با قیمت مقرون به صرفه چیست؟

استفاده از ضد آفتاب برای همه افرادی که در معرض آفتاب قرار گرفته باشند، لازم و ضروری به نظر می‌سد و دیگر بعید است کسی بدون استفاده از ضد آفتاب پای خود را بیرون از خانه بگذارد. اگر پوست حساسی دارید و تا به امروز ضد آفتاب مناسب پوست خود را نمی‌شناختید، با مطالعه‌ این مقاله می‌توانید کرم سازگار با پوست خود را انتخاب کنید و قدم بزرگی به سمت زیبایی و سلامت پوست حساس خود بردارید. می‌توانید ضد آفتاب با قیمت مناسب را در اپلیکیشن کمدا پیدا و خریداری کنید. در کمدا می‌توانید تمامی محصولات آرایشی و بهداشتی را به راحتی، از هر جا که هستید سفارش دهید و هزینه را از طریق درگاهی امن پرداخت کنید و در زمان کوتاهی تحویل بگیرید. در ادامه نمونه‌هایی از ضد‌آفتاب‌های موجود در کمدا را مشاهده می‌نمایید:

خرید ضد آفتاب از کمدا

خرید ضد آفتاب از کمدا

خرید ضد آفتاب از کمدا

خرید ضد آفتاب از کمدا

بنا بر تجربه شما بهترین مارک ضد آفتاب برای پوست حساس محصول چه برندی است؟

بهترین مارک ضد آفتاب برای پوست حساس برای پوست شما کدام برند است؟ خرید ضد آفتاب از چه برندی را توصیه می‌کنید؟ تجربیات خود را با ما در میان بگذارید.

ضدآفتاب باید به قدری استفاده شود که یک لایه نازک بر روی پوست تشکیل دهد و بتواند اثر محافظتی خود را به طور کامل اعمال کند. علاوه بر این، باید حدود نیم ساعت قبل از خارج شدن از منزل، ضد آفتاب را روی پوست خود بزنید.

برندهای JERSEY SHORE، ALL GOOD، SUNOLOGY، CeraVe، BUTTERBEAN، Neutrogena، TRUE NATURAL، ELEMENTS، SANDS  TROPICAL، EltaMD  و VANICREAM بهترین ضد آفتاب‌ها را برای پوست‌های حساس تولید می‌کنند.

می‌توانید ضد آفتاب با قیمت مناسب را در اپلیکیشن کمدا پیدا و خریداری کنید. در کمدا می‌توانید تمامی محصولات آرایشی و بهداشتی را به راحتی، از هر جا که هستید سفارش دهید و هزینه را از طریق درگاهی امن پرداخت کنید و در زمان کوتاهی تحویل بگیرید

خروج از نسخه موبایل