امدادگران با درجه ایثار جذب هلال احمر می شوند

رئیس جمعیت هلال احمر بر اهمیت عزت و جایگاه هلال احمر در ارتقا confidence اعتماد عمومی در جامعه و محبوبیت هلال احمر با استفاده از نیروها و تجهیزات ویژه تأکید کرد.

به گزارش مجله سلامتی ایران ، دکتر. کریم با افتخار بر لزوم و اهمیت ارتقا communication ارتباطات عمومی در یک کنفرانس ویدئویی با معاونان رئیس جمهور ، روسای شرکت ها ، مدیران عامل و مسئولان روابط عمومی در سراسر کشور تأکید کرد: روابط عمومی یکی از مهمترین ارکان و ارکان هر سازمان است. می تواند ارتباطات داخلی و خارجی را به روشی منطقی برقرار کند. من معتقدم واحد روابط عمومی باید رابطه نزدیک با مدیر داشته باشد.

رئیس جمعیت هلال احمر گفت: سازمان ها ، معاونان و مدیران عامل در حوزه روابط عمومی با استفاده از نیروهای ویژه ، امکانات و تجهیزات کافی را در این زمینه فراهم می کنند و در هر فعالیت و فعالیتی مدیر روابط عمومی هستند زیرا روابط عمومی نشان دهنده عملکرد واقعی جمعیت هلال احمر در جامعه است.

وی گفت که تلاش ما حرکت در مسیر درست است و منافع شخصی را در هلال احمر دنبال نخواهیم کرد: آنچه مهم است؛ ارتقا Status وضعیت اجتماعی بزرگترین سازمان و سازمان عمومی کشور است و فعالیتهای روابط عمومی می تواند کمک شایانی به ارتقا this این وضعیت کند.

پراید تأکید کرد: ما به دنبال ارتقا نیستیم ، اما حتی اگر خدمات 50 درصد جمعیت هلال احمر در جامعه منعکس شود ، در ارتقا promoting جایگاه هلال احمر بسیار مفید خواهد بود. در حال حاضر ، کمتر از 20٪ خدمات ارائه شده توسط هلال احمر در جامعه یافت می شود. هیئت اطلاعاتی تشکیل شده در جمعیت هلال احمر همچنین به ما در بهبود روند کار و ارائه یک سیاست کلی برای تأمل در خدمات کروسان در جامعه کمک می کند. از سوی دیگر ، ما معتقدیم که باید تلاش بیشتری برای تقویت روابط عمومی با صاحبان رسانه در محیط (استان ها) و در مرکز انجام شود.

خبر مرتبط:  با افزایش نشاط و امید در میان مردم زمینه مشارکت حداکثری در انتخابات فراهم شود

این غرور افزود: امروز تمرکز ما روی فعالیت های اجتماعی جمعیت هلال احمر است. در حال حاضر ، مبارزه با ویروس کرونا مهمترین فعالیت ، بازتاب عمده خدمات هلال احمر از نظر تعداد افراد درگیر در پروژه و میزان خدمات ارائه شده است. تهیه آمار سازمان های جوانان از پروژه های در دست اقدام از جمله پروژه شهید سلیمانی ضروری است و این نهاد باید با وزارت بهداشت و بسیجی هماهنگی لازم را داشته باشد تا آمار خدمات هلال در سراسر کشور منتشر شود.

وی پیشنهاد راه اندازی موزه های هلال احمر در استان ها را یک پروژه جذاب و موفق عنوان کرد و گفت: این موزه ها گنجینه ما در جمعیت هلال احمر هستند و لیاقت مکان در هر استان را دارند.

وی با اشاره به اهمیت فعالیت های باشگاه خبرنگاران داوطلب هلال احمر ، بررسی امکان به روزرسانی و تقویت بخش ، و در نظر گرفتن دوره های آموزشی و بسته های تشویقی برای اعضای باشگاه ادامه داد: در بررسی اول ، زمینه روابط عمومی به روشی خاص مشاهده می شود و یکی یا دو ابزار اساسی برای همه استان ها به صورت سازمان یافته و جهانی تهیه می شود تا به ارتقا Relations روابط عمومی هلال احمر در سراسر کشور کمک کند تا به پیشرفت منطقه کمک کند.

رئیس جمعیت هلال احمر با اشاره به دبیر کل هلال احمر به عنوان سخنگوی جمعیت ، بر لزوم ارتباط مداوم با رسانه ها از طریق منبع رسمی اخبار هلال احمر برای جلوگیری از شایعات در زمان بحران تأکید کرد.

خبر مرتبط:  نانوایی‌ها در صدر اخطارهای کرونایی/وضعیت رعایت پروتکل‌های بهداشتی در کشور

مفتخر است که طی دو یا سه روز آینده مجدداً سیستم 147 هلال احمر را با 30 خط برای شنیدن نکات ، نظرات ، شکایات و غیره کلیه اعضای هلال احمر در سراسر کشور اعلام کند ، اعلامیه استخدام نیروهای مددکار ایثارگر طی چند روز آینده اعلام شد. بابا

به گفته منبع اطلاعات جمعیت هلال احمر؛ مدیران بر شأن و موقعیت واحد ارتباطات عمومی ، سرعت پوشش دقیق و دقیق اخبار ، دخالت رسانه ها در پروژه های انجام شده در جمعیت ، اهمیت تلفیق پورتال های فرعی ، ارتباطات بین پورتال اصلی و پیمانکار فرعی با ریاست ارتباطات عمومی تمرکز دارند. استودیوی هلال ، برقراری ارتباط با رسانه ها برای انعکاس محتوای تولید شده توسط هلال ، تشویق کارکنان روابط عمومی ، دستیابی به یک چارچوب و سیاست واحد در این زمینه از دیگر موارد مهم است که رئیس جمعیت در این جلسه بر آنها تأکید کرد.

انتهای پیام