نماد سایت مجله سلامتی ایران

امدادرسانی به ۱۳هزار و ۵۶۰ نفر در زلزله خوی/ بازدید رئیس سازمان مدیریت بحران از مناطق زلزله زده

سرپرست سازمان امداد و نجات هلال احمر از امدادرسانی به ۱۳ هزار و ۵۶۰ نفر خبر داد.

به گزارش مجله سلامتی ایران، محمودی با اشاره به آخرین اقدامات انجام شده امدادگران سازمان امدادونجات در زمین لرزه ۵.۴ ریشتری روز چهارشنبه خوی تا صبح امروز، گفت: به ۴۵ منطقه شامل یک شهر و ۴۴ روستا امدادرسانی شد.

وی ادامه داد: امدادرسانی و اسکان اضطراری به ۱۳ هزار و ۵۶۰ نفر انجام شد که ۲۵۲ نفر از آنان به دلیل ترس و فرار از زلزله دچار مصدومیت شدند.

محمودی با اشاره به این که ۳۰ تیم شامل ۱۹۶ نفر در این عملیات حضور داشتند، افزود: دو اردوگاه اسکان اضطراری با برپایی ۱۰۰ چادر احداث شد و ۲۷۱۲ دستگاه چادر، ۲۲۳۹۵ بسته غذایی، ۱۳۳۳ تخته پتو و ۲۶۱ تخته موکت، ۴۳۵ والور نفتی نیز بین افراد زلزله زده توزیع شد. 

بازدید رئیس سازمان مدیریت بحران از مناطق زلزله زده

همچنین امروز رئیس سازمان مدیریت بحران در جریان بازدید از مناطق زلزله زده از امدادرسانی هلال احمر به زلزله زدگان خوی تشکر کرد و در جریان این بازدید گفت: از تلاش شبانه روزی امدادگران هلال احمر برای بهبود وضعیت مردم زلزله زده تشکر می‌کنیم. این امدادگران از ساعات اولیه وقوع زلزله در کنار مردم بوده اند و از تمام توان خود برای کمک به مردم مایه گذاشته اند. 

براساس گزارش پایگاه اطلاع رسانی هلال احمر، وی در ادامه ضمن همدردی با مردم زلزله زده گفت: سازمان مدیریت بحران، هلال احمر و سایر ارگان‌های امدادی تا بهبود شرایط در کنار مردم خوی خواهند ماند.

انتهای پیام

خروج از نسخه موبایل