المپیک توکیو؛ ضعیف‌ترین افتتاحیه در ۳۰ سال گذشته

                                                                                                                                                                                                            المپیک توکیو ؛  ضعیف ترین استارت آپ در 30 سال گذشته

طبق گزارش ها شفافامسال افتتاحیه المپیک گران بود و با تبلیغات گسترده ای همراه بود ، اما کمترین میزان در سه دهه گذشته بود.

طبق برآوردهای اولیه NBC ، مراسم افتتاحیه بازی های المپیک 2020 نسبت به سال 2016 36٪ کاهش یافته و کمترین مخاطب در مراسم افتتاحیه المپیک در بیش از سه دهه است.

تقریباً 1 میلیارد دلار برای تبلیغات المپیک هزینه شده است و این رتبه بندی تنها معیار واقعی است که هزینه های زیادی را برای بازاریابان توجیه می کند.

حدود 17 میلیون نفر این رویداد را به صورت زنده تماشا کردند که از این تعداد حدود 10 میلیون نفر از تلویزیون پخش شدند.

برای مقایسه ، 26.5 میلیون نفر در مراسم افتتاحیه المپیک 2016 ریو و 27.8 میلیون نفر در پیونگ یانگ در سال 2018 حضور داشتند.

برخی ارزیابی ها از مراسم افتتاحیه آن را در مقایسه با گذشته ضعیف یا خسته کننده توصیف کردند و البته NBC اولین پخش کننده ای بود که این رویداد را تبلیغ کرد ، و نه منحصرا.

با توجه به كاهش كلی ریتینگ تلویزیونی در هنگام شیوع بیماری ، كاهش در مراسم افتتاحیه المپیك ، مانند سایر مسابقات ورزشی معروف مانند Super Bowl ، ممكن است به اندازه سال گذشته باشد.

خبر مرتبط:  طلای گنج زاده، انگیزه بخش جوانان ایران شد