فرهنگ و هنر

افزایش ۲۵ درصدی فرصت تبلیغات نامزدها در صداوسیما

معاون سیاسی سازمان رادیو و تلویزیون ، کمیسیون انتخابات رسانه ملی ، گزارشی از عملکرد ارائه و از افزایش 25 درصدی فرصت های تبلیغاتی نامزدها در رسانه ملی برای انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری خبر داد.

به گزارش مجله سلامتی ایران ، مجید رسانه تبلیغات رسانه ای ، مجید آخوندی ، با بیان اینکه این کمپین کار خود را از اردیبهشت ماه سال گذشته آغاز کرد ، افزود: اگر به آن نگاه کنیم ، گزارش های خبری را به این رقم اضافه کنیم ، حجم برنامه های تولید رادیو به بیش از 530،000 دقیقه خواهد رسید.

در دور قبلی انتخابات ریاست جمهوری ، وی اعلام کرد که تقریباً 267000 دقیقه برنامه انتخاباتی آماده شده است.

رئیس رادیو و تلویزیون ایران از برنامه های فضای مجازی صدا و سیمای ایران برای طراحی برنامه هایی در فضای مجازی و ارائه تسهیلات در بسترهای داخلی برای نامزدها برای معرفی و معرفی خود خبر داد:

دارماگورو اعلام کرد که در روزهای تبلیغات رسمی نامزدهای ریاست جمهوری 81 برنامه برای سیما و 56 برنامه برای صدا را آماده خواهد کرد و “برنامه های ویژه ای برای این دوره از انتخابات آماده می شود.”

رئیس ستاد انتخاباتی صداوسیما با اشاره به محدودیت های اعمال شده توسط کرونا برای انتخاب نامزدهای ریاست جمهوری اعلام کرد که به هر نامزد یک برنامه انتخاباتی 1100 دقیقه ای اختصاص داده می شود که در آن می توانند 25٪ بیش از خود و برنامه های خود را معرفی کنند. دوره قبلی.

حمید آخوندی

انتهای پیام

خبر مرتبط:  آثار کدام هنرمندان ایرانی به حرم امام حسین(ع) اهداء شد؟