استیصال تصمیم‌گیری در خصوص وضعیت راننده‌های آنلاین/ تاکسی‌های اینترنتی قربانی بلاتکلیفی دستگاه‎های اجرایی در نحوه اعمال قانون

به گزارش خبرنگاران رسانه های اجتماعی در خبرگزاری آنا ، افزایش مرگ و میر و بیماری عروق ویروس کرونا قلب در این کشور باعث شده تا مرکز ملی ضد تاج گذاری از اوایل دسامبر با اجرای خشونت آمیز تری از اجرای پروتکل ها خبر دهد و در نتیجه محدودیت های شدیدتری برای عروق ویروس کرونا ایجاد کند.

فرمانده ستاد سپاه ملی در توضیح چگونگی اجرای این تحریم ها گفت این محدودیت ها براساس رنگ های زرد ، نارنجی و قرمز است و این شهر از ساعت 9 صبح تا 4 بعد از ظهر ممنوع است. عبدالرضا رحمانی فضلی موارد استثنایی در طرح ممنوعیت تردد در داخل شهر را برجسته کرد و گفت: تاکسی ها ، تاکسی های اینترنتی و آژانس ها مشمول قانون منع رفت و آمد نیستند.

وزیر کشور با اعتماد به ضمانت اجرایی مجازات های پولی برای افرادی که پروتکل های کرون را نقض می کنند ، با اطمینان اظهار داشت که بیش از نیمی از مردم این ممنوعیت ها را دنبال می کنند و افرادی که این قوانین را رعایت نمی کنند کارمندان شیفت دوم دستگاه های اجرایی هستند. منتشر شده توسط پلیس.

فرمانده ستاد عملیات ضد اصلاح بین الملل کرونا ، با بیان اینکه مجازات های مجازات نکردن افراد ، دفتر مرکزی هیچ برنامه و تدابیری برای جریمه خودروهایی که به طور ناخواسته توسط دوربین و نقص کاربر مجازات شده اند ، نداشته است. در آستانه اجرای طرح تحریم ها ، دبیر دفتر کمیته انضباطی اجتماعی مرکز مدیریت ملی کرونا گفت ، ما به دنبال راه حلی برای رفع مجازات ها هستیم و باید برنامه ریزی مناسبی انجام دهیم. حسین قاسمی از اجرای تعدادی از پروژه ها با هدف حذف جریمه ها خبر داد و گفت: مدل های دیگری نیز می توانند برای این منظور اجرا شوند.

خبر مرتبط:  کرونای انگلیسی در کهگیلویه و بویراحمد داشته ایم؟

در کنار رحمانی فضلی ، مدیرعامل شرکت حمل و نقل اینترنتی میلادادان مانی پور نیز تأکید کرد که تاکسی های آنلاین نباید در حین ممنوعیت عبور و مرور مجازات شوند.

وی در مصاحبه ای با خبرگزاری آنا گفت که فعالیت تاکسی های اینترنتی در هنگام ترافیک از ساعت 9 صبح تا 4 بامداد محدود شده است.اطلاعات سفارت در اختیار دستگاه های مربوطه قرار گرفت و این رانندگان جریمه نشدند.

روسای پلیس تهران به وضوح گفته اند که اگر عبدالرضا رحمانی فضلی و میلاد منشور اصرار داشته باشند که تاکسی های آنلاین در حین منع رفت و آمد مجازات نمی شوند ، کلیه وسایل نقلیه از جمله تاکسی های آنلاین جریمه می شوند. وی همچنین حسین رحیمی را به عدم مجوز تاکسی های اینترنتی برای جریمه ها متهم کرد. سردار در پایان گفت: همه اینها در طرح ممنوعیت عبور و مرور قرار گرفتند و هیچ مجوزی برای دسترسی به تاکسی های اینترنتی وجود ندارد.

در پی مذاکرات دو طرفه بین مقامات در مورد شارژ یا عدم گرفتن تاکسی های اینترنتی ، رانندگان تاکسی اینترنتی پیامک هایی دریافت می کنند که تسلط ارتش بر سایر سازمان ها را تأیید می کند.

یک راننده تاکسی اینترنتی که دیر شب سفر می کند ، با نگرانی از زندگی در این اوضاع نامساعد اقتصادی به خبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری آنا گفت: “من مرتباً پیامک های خوب دریافت می کنم.”

وی گفت: “در پاسخ به جریمه ، من با مقامات شرکت اینترنتی صحبت کرده ام.” “در پاسخ به اعتراضات در مورد جریمه ها ، مدیران می گویند ما هر روز لیستی از پلاک ها را برای پلیس می فرستیم.” در حقیقت ، از بین این 60 هزار خودرویی که جریمه می شوند ، بهتر است به این سوال پاسخ دهیم که چند پلاک به رانندگان تاکسی اینترنتی تعلق دارند.

خبر مرتبط:  ارائه گزارشی از مصوبات کمیسیون تلفیق در ردیف‌های اختصاص‌یافته به حوزه‌ اجتماعی

آنچه از وضعیت مقامات در مورد جریمه ها برمی آید این است که مردم و در این مورد رانندگان تاکسی های اینترنتی ، همچنان برای عدم اطمینان مقامات در مورد نحوه اجرای سیاست ها هزینه می کنند!

انتهای پیام / 4076 / ص