نماد سایت مجله سلامتی ایران

استراتژی دانشگاه با حرکت بر محور سند تحول و تعالی رقم می‌خورد

استراتژی دانشگاه با حرکت بر محور سند تحول و تعالی رقم می‌خورد

مدیرکل پژوهشی معاونت علوم و مهندسی دانشگاه آزاد:

خبرنگار, دانشگاه, دانشگاه آزاد اسلامی

علیرضا ایرانبخش گفت: باید استراتژی واحد‌ها و مراکز دانشگاهی با سند تحول و تعالی منطبق شود زیرا استراتژی دانشگاه آزاد اسلامی با حرکت بر محور این سند رقم می‌خورد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا از بندرلنگه، علیرضا ایرانبخش مدیرکل پژوهشی حوزه معاونت علوم، مهندسی و کشاورزی دانشگاه آزاد اسلامی در حاشیه بازدید از امکانات، کارگاه‌ها و حوزه‌های امتحانات پایان‌ ترم دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرلنگه اظهار کرد: با تغییر رویکرد دانشگاه آزاد اسلامی به سمت کارآفرینی و مهارت‌آموزی، لازم است تا استراتژی واحد‌ها و مراکز دانشگاه با سند تحول و تعالی دانشگاه و اسناد بالادستی منطبق و بر اساس آن ریل‌گذاری حرکت رو به رشد خود را استمرار بخشند.

وی تجهیز کارگاه‌ها، آزمایشگاه‌ها و … را از مصادیق مهم رشد و توسعه خواند و افزود: بهره‌برداری درست و به موقع از امکانات و تجهیزات در راستای پرورش نیرو‌های کاردان، فناور و مهارت محور می‌تواند دانشگاه آزاد اسلامی را به دانشگاه‌های نسل جدید نزدیک کند.

به گزارش آنا، مدیرکل پژوهشی حوزه معاونت علوم، مهندسی و کشاورزی دانشگاه آزاد اسلامی در بازدید از حوزه‌های امتحانی پایان‌ترم  دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرلنگه با دانشجویان درباره مشکلات و محاسن امتحانات و سایر موارد در این واحد دانشگاهی به گفت‌وگو نشست.

انتهای پیام/

خروج از نسخه موبایل