نماد سایت مجله سلامتی ایران

اجاره سوله در تهران بهتر است یا کرج؟

استفاده از سوله های نو با توجه به اینکه هزینه آهن نو و اجرت ساخت سوله بسیار بالاست برای بسیاری از مشاغل از نظر اقتصادی مقرون به صرفه نیست. این در حالی است که سوله اجاره ای یا فروش سوله دست دوم یا کارکرده به دلیل نداشتن اجرت ساخت ، هزینه پایین جهت نگهداری و همچنین قیمت پایین تر نسبت به سوله های نو برای کاربران بسیار مقرون به صرفه است. قیمت سوله دست دوم از ۶۰ میلیون تومان شروع میشود .

از آنجا که تهران مرکز اقتصادی کشور است و هزینه حمل و نقل از مهمترین هزینه های نهایی یک کالا محسوب میگردد لذا نزدیکی به تهران خیلی مهم است. در همین راستا اجاره سوله در تهران از جایگاه ویژه ای برخوردار است. خبرگزاری ایسنا در همین خصوص مطلبی منتشر نموده که توجه شما را به آن جلب می کنم.

معمولا برای سازه هایی با دهانه بالاتر از بیست متر استفاده می شود. این نوع سوله ها بر خلاف سوله زوجی فاقد ستون مشترک هستند . این نوع سوله ها بستگی به نیاز مشتری جهت مصارف انبار، اداری ، کارگاهی مورد استفاده قرار می گیرند. لازم به ذکر است که در بیشتر مواقع این نوع سوله دارای یک طبقه بوده اما می تواند تعداد طبقات بیشتری را نیز داشته باشد.

همچنین باید به نوع سوله دقت و توجه خاصی را داشته باشید و سعی کنید از سوله ایی استفاده کنید که از وزن کمی برخوردار باشد. از دیگر کاربردهای مهم و قابل توجه آن استفاده از آن برای ساخت ورزشگاه ها است. برای تامین فضای مورد نیاز ورزشگاه ها از سوله ای مقاوم بدون ستون استفاده می شود. همچنین از سوله کارکرده برای نگهداری از دام ها، انواع ماشین آلات کشاورزی و دامداری و محصولات کشاورزی استفاده خواهد شد.

اگر این سازه قابلیت نصب جرثقیل پنج تنی را داشته باشد ، قیمت آن به هر متر مربعی چهارصد و چهل هزار تومان می شود . البته این قیمتها بستگی به قیمت روز آهن هم دارد . زمان تحویل با توجه به ترافیک کاری مجموعه متفاوت است. همچنین متراژ دقیق سوله در زمان تحویل سوله دست دوم تاثیر گزار هست. اما معمولا بیست روز پس از عقد قرارداد و پرداخت مبلغ پیش پرداخت سازه تحویل مشتری میشود . در صفحه ای دیگر به طور مفصل به این موضوع خواهیم پرداخت .

از اینرو با برخی کاربردهای آن آشنا خواهیم شد. یکی از کاربردهای سوله های دست دوم استفاده از آن جهت ساخت سردخانه میباشد. با توجه به اینکه در کشورمان تعداد بی شماری سردخانه احداث شده از اینرو استفاده از سوله دست دوم از نظر اقتصادی بسیار مقرون به صرفه خواهد بود. بنابراین باید با توجه به ابعاد مورد نیاز سردخانه که توسط مهندسین کشاورزی و کارشناسان برآورد شده اند اقدام به انتخاب و خرید سوله کارکرده نمود.

مطلب مرتبط : پایگاه خبری بهار نیوز

سوله دست دوم از مهم ترین سازه ی صنعتی برای راه اندازی کسب و کار محسوب می شود . جهت تماس با کارشناس فروش مجموعه با شماره ۰۹۱۲۴۸۳۷۲۸۸ تماس بگیرید ویا بر روی این لینک کلیک کنید . قیمت فروش سوله دست دوم به ابعاد سوله و همچنین افزایش یا کاهش قیمت آهن بستگی دارند. همچنین معیار محاسبه قیمت بر حسب متر مربع با احتساب سایبانهاست . سوله کارکرده دهانه شانزده طول سی و شش متر و ارتفاع شش متر ، هر متر مربع سیصد و نود هزار تومان با احتساب سایبانها .

گیرد بررسی کیفیت سوله ها می باشد. یا پوسیدگی قطعات آن است . توجه به اتصالات و سوراخ کاری فلنچ از دیگر مواردی است که در هنگام خرید سوله دست دوم باید مد نظر قرار گیرد. زیرا اگر پیچ و مهره های سوله زنگ خورده باشند به هیچ وجه قابل استفاده نخواهند بود و باید با پیچ و مهره فابریک تعویض شوند . همانطور که می دانید امروزه استفاده از سوله کارکرده به طور قابل توجهی در بین افراد گسترش و رواج پیدا کرده است. این نوع سوله کارکرده دارای استفاده مختلف و متنوعی بوده.

این نوع سازه برای کارگاه صنعتی که نیاز به جا به جایی وسایل سنگین میباشد استفاده میشود. این نوع سوله ها به دلیل داشتن چند ستون مشترک برای کاربری مختلف به راحتی قابل اجرا است . سوله تک دهانه ، سوله هلالی ، سوله دو قلو ، سوله چند قلو . امروزه بسیاری از افراد به دلیل اینکه سوله دست دوم دارای مزایای و قابلیت بسیار زیادی بوده راغب هستند از این سازه کارکرده و دست دوم به جای سوله های نو استفاده کنند. از اینرو با برخی از این ویژگی ها و قابلیت های آن آشنا خواهیم شد.

اول- پنجاه درصد حین عقد قرارداد در برابر پرداخت ضمانت نامه . دوم – مابقی مبلغ قرارداد پس از رویت و بارگیری سوله در کارگاه مجموعه آسیا سوله به صورت نقدی پرداخت می گردد . سوله ی دست دوم با شکل و اندازه مختلف و دهانه گوناگون در بازار موجود و قابل عرضه میباشند. از اینرو با انواع مختلف سوله به طور مختصر آشنا خواهیم شد. این نوع سوله به دلیل داشتن ستون مشترک قابل اجراست .این نوع سوله ها برای کسانی که می خواهند سوله دست دوم سبک با دهانه بزرگ بزنند بسیاار توصیه میشود.

خروج از نسخه موبایل