نماد سایت مجله سلامتی ایران

آغاز به کار پویش حادثه صفر در شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان‌غربی

آغاز به کار پویش حادثه صفر در شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان‌غربی

آموزش, ایران, برق

به گزارش مجله سلامتی ایران آذربایجان‌غربی، طاهر کیامهر ضمن اشاره به آغاز به کار پویش حادثه صفر در این شرکت، عنوان کرد: با توجه به ضرورت کاهش خطرات جانی و مالی و آموزش مسائل ایمنی در حوزه برق و نیز تاکیدات شرکت توانیر این پویش همزمان با سایر شرکت‌های توزیع سراسر کشور در آذربایجان‌غربی نیز راه‌اندازی شد.
وی ادامه داد: با توجه به اینکه همواره یکی از اهداف استراتژیک و مهم شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان‌غربی ارتقای سلامت و ایمنی کارکنان می‌باشد؛ راه‌اندازی این پویش با هدف زمینه سازی برای ایجاد محیط کاری امن و عاری از هرگونه حادثه است.
مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان‌غربی اضافه کرد: بی‌تردید برنامه ریزی جهت پیاده سازی رویکردی پیشگیرانه از طریق پیاده سازی فرهنگ ایمنی در شرکت، زمینه ساز محیطی سالم و ایمن برای تلاشگران صنعت برق خواهد بود.
وی در ادامه تصریح کرد: پویش “حادثه صفر” در قالب برگزاری همایش‌های آموزشی با موضوع ایمنی برای تمامی همکاران فنی و اجرایی با حضور متخصصین این حوزه به صورت مستمر در تمامی شهرستان‌های استان برگزار خواهد شد.
همچنین جزئیات و نحوه برگزاری این پویش در جمع مدیران توزیع برق استان نیز تشریح و بر لزوم همکاری و همراهی تمامی نواحی با این پویش تاکید شد.
گفتنی است این پویش از اول بهمن ماه در شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان‌غربی آغاز و تا کنون در ۴ شهرستان میاندوآب، ماکو، شوط و پلدشت اجرایی شده است و طبق برنامه‌ ریزی صورت گرفته در سایر شهرستان‌های استان نیز اجرا خواهد شد.

46

خروج از نسخه موبایل